Az utóbbi napokban szinte mindenki megkapta az új hirdetési felületet, ami azzal a kellemetlen tulajdonsággal rendelkezik, hogy jelenleg nem lehet benne városra célozni Magyarországon.
Bár azt az infót kaptuk, hogy ez csak bug, de nem tudjuk mikorra fogja megoldani a Facebook, így addig is kell valami megoldás a város célzásra.
Erre mutatok most egy nagyon egyszerű ötletet.
Ez pedig az, hogy célozz a várossal kapcsolatos oldalakra!
Ezt a megoldást akkor kezdtük el használni, amikor még nem lehetett itthon célozni városra, majd később leteszteltük a városi célzással együtt, és sok esetben nem volt rosszabb az eredmény.
Szóval ideiglenesen ezt javaslom: keress olyan oldalakat, amik egy város lakóit érdekelik, és add meg azokat az érdeklődési körnél.
Persze ez torz. Hiszen attól, hogy belájkoltam korábban a Pécsi Nemzeti Színházat, még nem biztos, hogy pécsi vagyok.
Ráadásul így csak egy szűrési lehetőséget tudunk alapvetően kiválasztani, hiszen azt nem tudjuk megadni, hogy pécsiek + foci rajongók, mint ahogy azt normális esetben megtudtuk.
Ha egy városon belüli szűkebb célcsoportot célzunk, akkor meg kell próbálni találni olyan oldalt, amelyik azon a városon belül azokat az érdeklődési területű embereket fogja össze.
Ez pedig nem könnyű sok esetben.
Egy valamire itt is figyeljetek – ami mindig igaz, ha oldalra célzunk – óvakodjatok a gyanúsan nagy rajongói számú oldalaktól, főleg akkor, ha tudjátok, hogy ott futott okleveles játék.
Azok célzás szempontjából nagyon szerencsétlenek lehetnek, ha hirdettek is rájuk, nézzétek meg külön hirdetésben a hatékonyságukat!
Tehát ez nem egy tökéletes megoldás, de jelenleg nincs jobb.
Amíg a Facebook meg nem oldja ezt a célzási problémát ez marad.
Persze ha van jobb ötletetek, nyugodtan írjátok le, ha pedig tetszett az ötlet, nyomjatok egy lájkot vagy egy plusz egyet!