Mikor szabályos egy Facebook kampány?
Mit lehet hirdetni és mit nem? Mire kell figyelni egy promóciónál szabályosság szempontjából?
Mi kell ahhoz, hogy letiltsanak egy Facebook oldalt?
Rengeteg hasonló kérdést kapunk tőletek szinte minden nap.
Ezekre igyekszünk válaszolni a Facebook szabályok alapján, de a Facebooktól kérdezni mi sem tudunk.
Legalább is eddig nem tudtunk.
Ma viszont a Média Hungary konferencián sokat beszélgettünk egy igazi, élő, hús-vér Facebookosal, aki ráadásul magyar, így neki nagyon sok kérdést tettünk föl. Mivel mindent nem volt idő kitárgyalni, ezért azt a kedves felajánlást kaptuk, hogy gyűjtsük ösze a kérdéseket, juttassuk el őket egybe és valamilyen formában megpróbál válaszolni rájuk.
Így itt a lehetőség!
Tegyétek fel kérdéseiteket, amiket eljuttatunk közvetlenül egy igazi Facebookoshoz! Nem csak egy formnak, vagy egy feszültség levezető Facebook oldalnak írhattok. A kérdések el fognak jutni egy Facebook munkatárshoz.
Azt természetesen nem tudjuk garantálni, hogy minden kérdés maradéktalanul meg lesz válaszolva, hiszen ez nem egy ügyfélszolgálat, de most egy olyan lehetőség adódott, amivel a Facebookon belül megismerhetik a magyar piac problémáját. Ne hagyjátok kihasználatlanul!
A kérdéseiteket itt a kommenteknél vagy, (ha nem publikus) a Facebook oldalunkon az üzenetek között tegyétek föl!
Oldal szabályok, hirdetés szabályok, promóciós szabályok, közösségi irányelvek megsértése, ezekkel kapcsolatos vizsgálatok, tiltások, bűntetések… ezekben a témákban várjuk a kérdéseket elsősorban.
Kérdezzetek a Facebooktól… most!