Playboy vagy Tesco? – Timeline Szépségverseny

Facebook oldal Timeline SzépségversenyTegnap már elkezdtük boncolgatni a Facebook oldalak szabályosságát, ezért a mai cikkben végigmegyünk a legfontosabb tudnivalókon. A tisztánlátás miatt ma is hozunk példákat, hogy nyilvánvaló legyen, mi számít szabályosnak. A Legszebb Magyar Timeline napjai vészesen fogynak, a maival együtt már csak 4 napig ajánlhattok jelölteket! Ha idáig ez elmaradt, akkor tegyétek meg minél hamarabb!

Mai példáink a multik és nemzetközi márkák közül kerülnek ki, és közben valami igazán „nagyba” vágjuk a fejszénket, olyan ismert neveket vizsgálunk meg, mint a Jim Beam és Jack Daniel, Tesco és Spar, Playboy vagy GoodFood. Mivel a legszebb MAGYAR timeline-t keressük, ezért minden esetben a cég vagy márka magyar oldalát vizsgáljuk. Úgy gondoljuk, hogy a valódi szépségversenyekhez hasonlóan a szépség mellett a szabályok is fontosak, reméljük a szavazásnál ezt Ti is figyelembe veszitek hétfőtől!

Szabály 1.: Csak az hozhat létre Facebook oldalt, akinek jogosultsága van rá. Vagyis, a SPAR Magyarország oldalát csak a SPAR Magyarország vállalat megfelelő képviselője hozhatja létre.

Szabály 2.: Korlátozni kell a tartalmat, de nem írhatóak elő a szabályzattól eltérő feltételek. Például alkoholos italokról szóló tartalom nem jelenhet meg 18 éven aluliak számára. Így lehet, hogy Te látod a Jim Beam oldalát, de gyermeked már remélhetőleg nem.

Szabály 3.: Az oldal nevének és a rajta szolgáltatott tartalomnak össze kell függenie. Ellenkező esetben letiltásra kerülhet az oldal. Tehát okkal várunk recepteket, és ételfotókat a Good Food Magazin idővonalától, és egészen mást fogunk keresni a Playboy oldalon….

Szabály 4.: Megfelelni a magyarországi adatgyűjtési törvényeknek. Vagyis, engedélyt kell kérni a felhasználótól az adatgyűjtésre és azok felhasználására, és nyilvánvalóvá kell tenni, hogy az adatokat a cég gyűjti és nem a Facebook. Lásd akár a Tesco játékát, ahol a játékszabályzat is elérhető, és engedélyezni is kell az alkalmazást.

Szabály 5.: Nem futhatnak harmadik féltől származó hirdetések Facebook oldalon.

Szabály 6.: A borítókép nem tartalmazhat:
– vásárlási információt (pl:20%-os akció”)
– elérhetőségi adatokat
– hivatkozást Facebook funkciókra (pl: „lájkold”)
– cselekvésre ösztönzést

És persze nem árt, ha van borító kép, mint a Good Foodnál, és hiányzik, ha nincs, mint a Playboynál…. Alkalmazzátok arra, amire leginkább alkalmas: image építésre!

Szabály 7.: Promóció csak alkalmazáson keresztül futtatható a Facebookon, és többek közt a like gomb sem használható játék során. Vagyis ha találkoztatok olyan játékkal, ahol a „like” gomb megnyomása vezetett előre, nos… az egyszerűen szabálytalan. Annak ellenére, hogy ez könnyen elkerülhető, mégis sokan alkalmazzák. Jó példákat találtok szabályos promócióra a két multinál, a Spar-nál vagy a Tesco-nál!

További szabályokat a Facebook oldalakról itt olvashatsz, ha szeretnéd elkerülni, hogy a Facebook letiltsa az oldaladat. Ha pedig úgy gondolod, hogy kedvenc oldalad szuperszabályos, és szuperszép, akkor mindenképp nevezd még a mai nap!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük