Finish-be fordult a Timeline szépségverseny nevezési időszaka, már csak a héten tudjátok nevezni a szerintetek legszebbnek tartott idővonalat.
Múltkor a vállalkozásokat mutattuk be, mostani cikkünkben pedig a Civil szervezetek, civil ügyek, valamint a Sport kategóriába nevezettek közül láthattok néhány oldalt.
A Magyar Termék oldal esetén érdemes megfigyelni a posztolás következetességét, valamint az ötletesen használt névjegyet,nem beszélve az utolsó kép és a hozzá tartozó két alkalmazás doboz trikolórjáról.
Az Outdoor Klub például folyamatosan kommunikál, kiemelt posztokat alkalmaz.
Jól használja az alkalmazás dobozokat a Lélek Forma is, ők órarendet is az alkalmazáspanelbe helyezték, szintén felhasználóbaráttá varázsolva így az idővonalat, a posztoknál alkalmazott képek pedig igazán látványossá teszik a megjelenést.
A Timeline-on nem lehet elérhetőség, de ki mondta, hogy a logón sem? Észrevettétek ezt a trükköt az F1 Ferrari Hírek Facebook oldalán? Itt is érdemes megfigyelni a rendszeres posztolást valamint a fényképek és a fotó albumok hatását.
A Coca Cola Testébresztő Facebook oldalán nem csak a kiemelt képek érdemelnek figyelmet, hanem az is, hogy milyen sűrűn emelik át a rajongói posztokat az oldal bejegyzéseibe, ezzel is mutatva a törődést a követőik felé. Ezzel pedig valószínűleg komoly elkötelezettséget alakítanak ki.
Az Életfa Baráti Kör, Facebook oldala jó példa arra, hogy mennyire látványos, ha egészen az alapításig fel van töltve a Timeline.
Ez a válogatás is szubjektív volt, az volt a célunk vele, hogy ötleteket adjon és nevezésre csábítson.
Ha pedig szépségverseny, mit tehetnénk még hozzá?
A Timeline szépségverseny győztese legyen majd olyan, mint egy szépségkirálynő! Legyen „kedves” és közvetlen, vagyis kommunikáljon folyamatosan a rajongókkal, segítse őket, legyen szép és vonzó, a megfelelő tartalom miatt, ne hagyja magára a rajongókat, érezzék, a törődést! No igen, és persze a világbéke… 🙂