Facebook oldal timeline

Timeline szépségverseny – Célunk a világbéke

Facebook oldal timelineFinish-be fordult a Timeline szépségverseny nevezési időszaka, már csak a héten tudjátok nevezni a szerintetek legszebbnek tartott idővonalat.

Múltkor a vállalkozásokat mutattuk be, mostani cikkünkben pedig a Civil szervezetek, civil ügyek, valamint a Sport kategóriába nevezettek közül láthattok néhány oldalt.

Magyar Termék oldal esetén érdemes megfigyelni a posztolás következetességét, valamint az ötletesen használt névjegyet,nem beszélve  az utolsó kép és a hozzá tartozó két alkalmazás doboz trikolórjáról.

Az Outdoor Klub például folyamatosan kommunikál, kiemelt posztokat alkalmaz.

Jól használja az alkalmazás dobozokat a Lélek Forma is, ők órarendet is az alkalmazáspanelbe helyezték, szintén felhasználóbaráttá varázsolva így az idővonalat, a posztoknál alkalmazott képek pedig igazán látványossá teszik a megjelenést.

A Timeline-on nem lehet elérhetőség, de ki mondta, hogy a logón sem? Észrevettétek ezt a trükköt az F1 Ferrari Hírek Facebook oldalán? Itt is érdemes megfigyelni a rendszeres posztolást valamint a fényképek és a fotó albumok hatását.

A Coca Cola Testébresztő  Facebook oldalán nem csak a kiemelt képek érdemelnek figyelmet, hanem az is, hogy milyen sűrűn emelik át a rajongói posztokat az oldal bejegyzéseibe, ezzel is mutatva a törődést a követőik felé. Ezzel pedig valószínűleg komoly elkötelezettséget alakítanak ki.

Az Életfa Baráti Kör, Facebook oldala jó példa arra, hogy mennyire látványos, ha egészen az alapításig fel van töltve a Timeline.

Ez a válogatás is szubjektív volt, az volt a célunk vele, hogy ötleteket adjon és nevezésre csábítson.

Ha pedig szépségverseny, mit tehetnénk még hozzá?

A Timeline szépségverseny győztese legyen majd olyan, mint egy szépségkirálynő! Legyen „kedves” és közvetlen, vagyis kommunikáljon folyamatosan a rajongókkal, segítse őket, legyen szép és vonzó, a megfelelő tartalom miatt, ne hagyja magára a rajongókat, érezzék, a törődést! No igen, és persze a világbéke… 🙂

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük