Facebook Timeline Szépségverseny vállalkozás kategória

Legyszebb Magyar Timeline verseny – vállalkozás kategória

Alig több mint egy hét van vissza a Facebook oldal Timeline szépségverseny verseny nevezési idejéből, ezért egy kicsit segítünk ötleteket gyűjteni. Elmondunk pár dolgot a timeline-ról, és részeiről, hogy ötleteket kapjanak a pályázottak, és megmutatunk pár eddigi résztvevőt, hogy lássátok a mezőnyt, és kedvet kapjon a nevezéshez az is, aki eddig még nem tette meg!

Mitől lehet „szép” egy Facebook oldal Timeline?

Facebook Timeline Szépségverseny vállalkozás kategóriaA Timeline már sokkal több, mint a korábbi profil volt, több lehetőséggel és kihívással. Olyan lehetőségeket rejt magában, amiket vétek lenne nem kihasználni. Vállalkozások esetén ez főleg igaz, hiszen a rajongógyűjtés, forgalomnövelés, és végső soron persze profitszerzés a cél a Facebook oldallal is. De
kihívások is vannak. Milyen legyen a borítókép, mit tegyünk az alkalmazás dobozokba, mit emeljünk ki, hogyan ösztönözzük a rajongókat… és mindeközben hogyan tartsuk be a szabályokat?

A Timeline szépségversenyt azért találtuk ki, hogy egymástól kapjunk ötleteket, hogy bemutassuk a jó példákat, és egymástól tudjunk tanulni.
Persze a szavazásban itt is a közösség fog dönteni, de abban bízunk, hogy közben sok-sok oldalt végignéznek a szavazók, és persze a nevezők is.
Így pedig új ötleteket merítve finomíthatja saját Facebook oldalát mindenki.

Éppen ezért gyűjtött össze most Szobonyai Melinda kolléganőm a vállalkozás kategóriában nevezett Facebook oldalakból néhányat, hogy újabb tippekkel legyünk gazdagabbak. No meg persze azért, hogy rávegyünk benneteket a nevezésre, ha ezt nem tettétek meg eddig!  😉

Nézzük, miket tanulhatunk egymástól!

Tippek az eddigi nevezőktől

  • Az idővonal legyen feltöltve mérföldkövekkel. Erre jó példa a Gazdagmami vagy az Oázis kertészet Timeline felülete.
  • Múltba visszamenőleg is legyenek posztok, ezt a Converse Shop nagyon jól csinálja, rengeteg régi reklámot, képet töltöttek fel.
  • A borítókép és a profilkép legyen kreatív összhangban, mint a Csinálom a Felhajtást, a Pesto Design, vagy az S.O.S Pretty oldalon.
  • Az alkalmazás boxok kreatív kihasználására látunk példát a Meglepigyárnál. Figyeljétek meg, milyen ötletesen van összekapcsolva két alkalmazás doboz!
  • Legyenek kiemelt posztok, mint ahogy azt a Full szerviz szépségszalon csinálja.
  • És persze a megosztott tartalom is nagyban hozzájárul egy Timeline kinézetéhez, minőségéhez, Müller Mónika Enteriőr igényes képei remek példák erre.

Egyenként viszont ezek a dolgok kevesek, az eszközök egymást kiegészítő, egymást erősítő hatása vezet ahhoz, hogy az oldal vonzó és könnyen használható legyen a felhasználók számára. Fontos szempont az átláthatóság és a változatosság is, ezeket is figyelembe vettük, amikor az oldalakat válogattuk.

Tudtok ezeknél jobb oldalakat? Nevezzétek, ha eddig még nem tettétek meg!
Ha pedig már neveztétek, de még sem válogattuk ide valamiért, ne aggódjatok, ez nem a minőség miatt van, ez csak egy gyors, szubjektív válogatás volt, a későbbiekben bemutatjuk az összes nevezett oldal linkjét amikor elkezdődik a szavazás.

Most a vállalkozások kategóriából hoztunk példákat, ezen kívül a következő kategóriában lehet Timeline-t indítani a versenyen:

• Multi/nemzetközi cég / márka
• Civil szervezet / ügy
• Közszereplő /személyes oldal
• Intézmények
• Sport / sportcsapat / sportoló
• Gasztro / étel-ital
• Kultúra / művészet
• Település
• Játék / humor
• Média
• Egyéb

Majd ezekből a kategóriákból is hozunk példákat. Addig is nevezzétek kedvenc oldalaitokat a versenybe, ha ti készítettétek őket, ha nem!

Itt nevezzétek a Facebook oldalakat a Legszebb Timeline pályázaton!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük