Már csak néhány nap van a váltásra, hamarosan minden oldal kötelezően Timeline kinézetre vált.
Ha még nem tetted meg a szükséges intézkedéseket, itt az ideje!
Sokat írtunk erről. Volt Timeline bemutató cikk videóval, volt megjelenési tippek a defult landing tab helyettesítésére, átnéztük az új felület elrejtett funkcióit, és beszéltünk arról, hogy melyik oldal elem mikor jelenik meg. De hogy gyorsan meg tudd tenni a legfontosabb lépéseket, összefoglaltuk a legfontosabb feladatokat.
10 tipp arra, hogyan készítsd fel a Timeline-odat
1. Legyen egy dögös borító fotód!
Ehhez válassz egy szép képet, ami jól megszólítja a célcsoportodat!
De vigyázz, ez elsősorban image építésre van, nem azért, hogy teleírd az üzleti ajánlatokkal. A kép ideális mérete 850 x 315 pixel.
2. A logódat alakítsd át az új méretnek megfelelően!
Legalább 180 x 180 pixel széles képet kell feltöltened, ami 125 x 125 pixelben fog megjelenni a Timeline-on.
De figyelj arra, hogy 32×32 pixelben is kivehető legyen, mert néhány helyen ekkora méretben fog látszani.
3. Töltsd ki jól a névjegy mezőt!
A logó alatt a névjegy mező nagyon fontos. Fókuszba kerül, így nem mindegy mi van ott. Lehet itt szöveg, vagy akár link. Használd okosan!
Ha pedig hely oldalt üzemeltetsz figyelj oda, hogy az elérhetőségi adataid jól ki legyenek töltve!
4. Alakítsd át az alkalmazások ikonjait!
Ez az egyik helyettesítő felülete az alapértelmezett érkező oldalnak, így egyáltalán nem mindegy, hogy néznek ki ezek az ikonok.
Az alkalmazások ikonjainak sorrendjét is határozd meg okosan! A rendelkezésedre álló 3 helyet jól ki kell használni.
5. Legyen egy rögzített posztod az oldal tetején!
Legyen egy olyan kiemelt posztod, ahol akár az akciódat is promotálhatod, vagy elmondhatod, miért érdemes lájkolni.
De vigyázz, ezek a posztok 7 naponta lejárnak!
6. Használj kiemelt posztokat!
Ezek segítségével vizuálisan is tagolhatod a Timeline-odat, ráadásul felhívhatod a figyelmet a régi fontos eseményekre.
7. Kezdd el feltölteni a Timeline-odat régi eseményekkel!
Akár a Facebookozás előtti időszakból is tölts fel bátran képeket, videókat, cikkeket, reklámokat.
Egy jól kitöltött Timeline jó lehetőség arra, hogy a látogatók elidőzzenek nálad.
8. Alakítsd át az alkalmazásaidat!
A szélességük most már akár 810 pixel is lehet. Használd ki jól a helyet, hiszen ide akár egy teljes weboldal is kifér.
Akár ingyenes, akár egyedi fejlesztésű alkalmazásod van, alakítsd át az új formátumra!
9. Használd az üzenetek lehetőséget!
Most már a rajongók akár üzeneteket is tudnak Neked írni, ha ezt engeded.
10. Döntsd el, hogy a rajongói bejegyzések doboz megjelenjen-e a jobb oldali hasábod tetején!
Az admin felületen már ezt is beállíthatod.
Ezek nagy részére még van időd akár 30-áig.
De persze nem kell mindent azonnal megcsinálni, néhány dolog a kommunikációs stratégiádat is érintheti.
Ha szeretnéd tudni, hogyan tudod jól az előnyödre fordítani a Facebook változásait, akkor jelentkezz a Közösségi konditerem gyakorlati Facebook marketing képzésre!
Kattints ide, hogy sikered legyem a Facebook kommunikációban!
Ha pedig hasznosnak találtad ezt a cikket, lájkold és pluszegyeld, hogy az ismerőseid se feledkezzenek meg a Timeline-ra átállásról!