Ha szokták lájkolni a weboldaladat, az jó, hiszen ez azt jelenti, hogy a linkjeid bekerülnek a Facebookba, és ha ügyesen töltötted ki az open graphot, akkor Te döntöd el, hogy mi legyen a link címe, leírása és milyen kép jelenjen meg mellette.
Kb. így:
![Ha a weboldalon nyomsz egy like-ot, és jól van beállítva a weboldal, így jelenik meg a Facebookon belül a link. Ha a weboldalon nyomsz egy like-ot, és jól van beállítva a weboldal, így jelenik meg a Facebookon belül a link.](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2011/12/facebook-opengraph-kep-1.png)
De biztos, hogy ezt a képet csak a cikkek illusztrálására használhatod?
Sok weboldal használja ezt önpromóra, mint pl. a blog.hu-s bejegyzések megosztásai mellett egy blog.hu-s felirat jelenik meg.
![Facebook megosztás link és kép, opengraph Facebook megosztás link és kép, opengraph](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2011/12/facebook-opengraph-kep-3.png)
De láttam a hétvégén egy másik ötletes elhasználási lehetőséget, ami jó lehet egy-egy időszakos reklámra, például egy rendezvény reklámozására:
![De a megosztásnál és a like-nál megjelenő képnél reklámozhatsz is. De a megosztásnál és a like-nál megjelenő képnél reklámozhatsz is.](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2011/12/facebook-opengraph-kep-2.png)
Nem tudom, ez akkor hiba volt-e vagy tudatos (most már nem ez a kép jelenik meg), mindenesetre elgondolkodtató, hiszen így nagyobb publicitást lehet adni egy-egy témának, vagy akár image építésre is jó.
Ha van egy akciód, egy rendezvényed, akár így is reklámozhatod.
Persze, csak akkor, ha sokan osztanak meg, és ha jók a beállításaink.
Mit gondoltok, érdemes kipróbálni?
Osszátok meg a véleményetek erről a dologról, és lájkoljátok a cikket, ha jónak találjátok!