Saját reklámfelület a Facebookon belül

Saját reklámfelület a Facebookon belül

Ha szokták lájkolni a weboldaladat, az jó, hiszen ez azt jelenti, hogy a linkjeid bekerülnek a Facebookba, és ha ügyesen töltötted ki az open graphot, akkor Te döntöd el, hogy mi legyen a link címe, leírása és milyen kép jelenjen meg mellette.

Kb. így:

Ha a weboldalon nyomsz egy like-ot, és jól van beállítva a weboldal, így jelenik meg a Facebookon belül a link.
Ha a weboldalon nyomsz egy like-ot, és jól van beállítva a weboldal, így jelenik meg a Facebookon belül a link. A megjelenő képnek fontos szerepe van az átkattintási arányban.

De biztos, hogy ezt a képet csak a cikkek illusztrálására használhatod?

Sok weboldal használja ezt önpromóra, mint pl. a blog.hu-s bejegyzések megosztásai mellett egy blog.hu-s felirat jelenik meg.

Facebook megosztás link és kép, opengraph
A blog.hu image építésre használja a megosztásnál megjelenő képet.

De láttam a hétvégén egy másik ötletes elhasználási lehetőséget, ami jó lehet egy-egy időszakos reklámra, például egy rendezvény reklámozására:

De a megosztásnál és a like-nál megjelenő képnél reklámozhatsz is.
De a megosztásnál és a like-nál megjelenő képnél reklámozhatsz is.

Nem tudom, ez akkor hiba volt-e vagy tudatos (most már nem ez a kép jelenik meg), mindenesetre elgondolkodtató, hiszen így nagyobb publicitást lehet adni egy-egy témának, vagy akár image építésre is jó.

Ha van egy akciód, egy rendezvényed,  akár így is reklámozhatod.
Persze, csak akkor, ha sokan osztanak meg, és ha jók a beállításaink.

Mit gondoltok, érdemes kipróbálni?

Osszátok meg a véleményetek erről a dologról, és lájkoljátok a cikket, ha jónak találjátok!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük