Egy cég sok különböző módon szerezhet rajongókat a Facebookon, hiszen sok különböző módon tudják lájkolni a tartalmait.
Lehet lájkolni a blogbejegyzést a weboldal tartalmát, a Facebook oldalt, Facebook bejegyzést amit egy ismerősünk osztott meg, alkalmazásokat, stb.
Ezek azonban különböző lehetőséget adnak a cégnek, hiszen ha csak lájkol valaki egy weboldalt, akkor sokkal kevesebb módja van a későbbi kapcsolatfelvételnek, mint ha egy alkalmazásban adott volna megfelelő engedélyeket.
Ráadásul más az a mélység ahol a rajongó ismerőseit el tudjuk érni, hiszen ha valaki csak lájkolja a Facebook oldalunkat, akkor ez csak egy rövid üzenet az üzenőfalon, ha viszont a weboldalunk egyik cikkét lájkolja, akkor a cikk kivonata is megjelenik.
Egy alkalmazással pedig írhatunk a rajongó üzenőfalára, ami viszont megjelenik a rajongó ismerőseinek hírfolyamában.
Ezeket a lehetőségeket, a kapcsolatok formáját és mélységét dolgozza fel a Moontoast infografikája, amelyik ráadásul egy részletes ebookkal is kiegészül, amit ingyenesen (regisztráció után) le lehet tölteni.
Tetszik? Akkor nyomd meg a megfelelő gombokat! 🙂