Facebook alkalmazás szabályosan?

Like kapu oldal: Facebook alkalmazás kísérlet

Mennyire lehet sikeres egy szabályos Facebook alkalmazás?
Be mered tartani a Facebook szabályokat? Vagy inkább a sötét oldalt választod?

Vajon érdemes engedni a sötét oldal csábításának?
Vagy segíthet egy Facebook alkalmazás akkor is ha szabályosan van kialakítva?

Sokan feltehetik a kérdést magukban (nekünk is sokan felteszik), hiszen a Facebook promóciók és alkalmazások szabályai kemények, ahhoz, hogy virulens Facebook alkalmazást készíts szabályosan, nagyon ki kell találnod a kampányodat.

Nálunk most a Dr. Jekyll és Mr. Hyde párharcából a jó jött ki győztesen, a szabályos utat választottuk. Ráadásul a jó doktorhoz hasonlóan magunkon kezdjük a kísérletezést.

Facebook alkalmazás szabályosan

Több Facebook rajongó alkalmazás
Több rajongót szeretnél? Kattints!

Készítettünk egy alkalmazást, amelyik leváltja a korább teszt alkalmazásunkat.
Az alkalmazás segítségével le tudsz tölteni egy forráskód csomagot, ami most már egyetlen csomagban tartalmazza az összes fontos forráskódot, amit a Facebook marketing tevékenységed támogatására tudsz használni. Ezek segítségével olyan IFrame oldalakat tudsz készíteni, amik sokat segítenek abban, hogy a Facebook oldalad sikeresebb legyen.

A letöltéshez egy dolgot kell megtenned, feliratkozni Közösségi Marketing Felfedezőre, amelyik rendszeresen küld Neked híreket a Facebookkal kapcsolatban.
Persze bármikor leiratkozhatsz a későbbiekben, de akkor nem fogunk tudni küldeni Neked értesítést arról sem közvetlenül, ha a letölthető csomagunk megújult, vagy éppen kibővült
Mert egyébként megújult, ez már az 1.1-es verzió, amit egyszerűbben tudsz használni, a like kapu php-ből két verzió is rendelkezésedre áll. Hamarosan pedig újabb hasznos kódokkal készülünk.

Mitől lesz virulens az alkalmazás?

A csomag letöltését a szabályok szerint nem tehetjük függővé attól, hogy megosztják-e az emberek az üzenőfalukon az üzenetünket vagy sem, éppen ezért a felhasználókra (a jó szívükre és a lelkiismeretükre) bízzuk a döntést.

Ugyanis mindeni, aki feliratkozott a hírlevélre, le tudja tölteni a csomagot anélkül, hogy megosztaná az ismerőseivel. Sőt, ha az alkalmazást nem tiltja le, ezentúl mindig le tudja tölteni az aktuális csomagot, akárhányszor újra, hiszen az alkalmazásban azonosította Facebook profilját.

De nem csak letölteni tud, hanem az ismerősei figyelmébe is ajánlhatja a csomagot illetve a Közösségi marketing vállalkozásoknak Facebook oldalt, de nem kötelező módon (elvileg csak így szabályos).

Biztos, hogy elég virulens lesz?

Ezt nem tudjuk még.
De bízunk bennetek! 🙂
És arra kérünk, segítsetek bebizonyítani, hogy nem csak spamekkel és kényszerített megosztásokkal lehet virulens hatást elérni, hanem tiszta módszerekkel is!

Irány hát a Facebook oldalunk, regisztráljatok, töltsétek le a csomagot, és osszátok meg az ismerőseitekkel a lehetőséget! (Ha gondoljátok. 😉 )

Mit tippeltek, lehet virulens hatást elérni szabályos módszerekkel is?

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük