A cégek 4%-a használja üzleti célra a közösségi hálózatokat
Pedig azt szinte minden vállalkozás elismeri, hogy óriási erő van az ismerősök ajánlásába és abban, ha egy közösséget egy üzleti cél mellé lehet állítani.
Azzal is egyre többen tisztában vannak, hogy a közösségi hálózatok a magyarok internetezési szokásait is meghatározzák: egyre többen, egyre gyakrabban, egyre intenzívebben használják ezeket a rendszereket.
Még is, csak a magyar cégek 4%-a használja elsősorban üzleti célra a közösségi hálózatokat.
Pedig a cégeknek érdemes odafigyelni a közösségi médiára és azon belül főleg a Facebookra, ami már 2010-ben is szép sikereket ért el itthon!
Részint azért, mert egyre többen használják a Facebookot (válaszadók 86%-a), és ezt sokan munkaidőben teszik (20%). Az egyik kedvelt marketing eszközt, a közösségi oldalakon futtatott reklámokat viszont nagyon sokan igyekeznek figyelmen kívül hagyni (34%).
Többek között ez, és más hasonló érdekes adatok derültek ki a KutatóCentrum felméréséből, melynek főbb eredményeit ezen az infografikán lehet szemléletesen áttekinteni.
Az infografika erre a linkre kattintva megtekinthető nagyobb méretben sok hasznos információval a magyarok közösségi médi használati szokásairól.