Facebook hirdetési tréning korlátozások nélkül?

Amikor 2012 januárjában elindítottuk az első Facebook tréningünket, rögtön megkaptuk azt a kérdést, hogyan lehetne részt venni online. Az egyik érdeklődőnek nem volt jó az időpont, érthető volt az igénye.

Azóta ez gyakran felmerült, többször el is terveztük a megvalósítását, sőt, tesztanyagokat is készítettünk, de a napi munka mindig elvitte a fókuszt.
Ráadásul állandóan ott volt bennünk a kérdés, hogy valóban van-e akkora igény egy ilyen online tréningre?
Hiszen van egy csomó érv ellene:

  • a Facebook gyakran változik
  • az élő tréningek interaktivitását nem tudja visszaadni semmi
  • az anyag óriási, ki tudja ezt online végig ülni?

De aztán kitaláltunk egy olyan koncepciót, amivel szinte minden problémát áthidaltunk, és tudunk élni az online tréningek térbeli és időbeli szabadságával.

Kitaláltuk, hogy megvalósítjuk a Facebook hirdetések A-tól Z-ig online tréninget, legalább is, ha a közösség is úgy dönt.

Facebook hirdetési tréning időbeli és térbeli kötöttségek nélkül. Különleges bevezetéssel.

Facebook hirdetési tréning időbeli és térbeli kötöttségek nélkül. Különleges bevezetéssel.

Milyen lesz az online tréning?

Az online tréning 10-20 perces videókból fog állni, és végig vezet a Facebook hirdetések alapjaitól a beállítási lehetőségeken át a napi gyakorlattal kapcsolatos tippekig.
Összesen több, mint 6 órányi videóval készülünk, amelyikben tényleg minden fontos Facebook hirdetési eszközt és a rendszerrel kapcsolatos tudnivalót feldolgozunk. Plusz azokat a tapasztalatokat, amiket az eddigi munkánk során gyűjtöttünk össze, így nem csak egy “hova kattintsak” jellegű anyag készül, hanem elmondjuk benne azokat az információkat is, amik segítenek hatékony és eredményes kampányokat létrehozni.

Alapvetően két különböző videó típus lesz az online tréningben:

  • előadás jellegű videók, ahol a stratégiákat, a tippeket, esettanulmányokat és a különböző tapasztalatainkat meséljük el
  • felhasználói felületeket bemutató videók, amikben bemutatjuk, melyik megoldást hogyan kell használni, de azt is elmondjuk, mire érdemes, vagy éppen mire nem. A gombok és a funkciók felsorolásán kívül rengeteg gyakorlati tipp is lesz ezekben a videókban.

Viszont tudjuk, hogy a Facebook hirdetési rendszere gyorsan fejlődik, ezért az online tréning videót folyamatosan frissíteni fogjuk.
Ahogy megváltoznak a funkciók, frissítjük a videókat, így a tréning résztvevők mindig hozzá tudnak jutni a legfrissebb anyaghoz.

Természetesen a videók mellett lehet kérdezni is, de ezen kívül a tréninghez járni fog egy zárt Facebook csoport tagság is, ahol meg lehet vitatni a felmerült kérdéseket, tapasztalatokat, problémákat.

Frissítés: a kampány elindult, csatlakozz hozzá és rendeld meg most, nehogy lemaradj a kedvezményekről!

Milyen témákat fog tartalmazni az online tréning?

Minden fontos eszközön végig megy a Facebook hirdetések A-tól Z-ig tréning, amire a cégek többségének szüksége van:

  • Stratégiai alapok
  • Facebook hirdetési rendszer felépítése
  • Adminisztrációs és számlázási beállítások
  • Bejegyzés kiemelés és társai
  • Facebook hirdetés kezelő
  • Célzási megoldások az alapoktól a saját közönségekig
  • Konverzió követés
  • Hirdetés létrehozás a hirdetés kezelőben
  • Elhelyezések
  • Licitálási tudnivalók
  • Milyen a jó kreatív
  • Hirdetés mérés
  • Betekintés a profi megoldásokba (Power Editor, Business Manager, Facebook Insights)
  • Gyakorlati tippek
  • Esettanulmányok
  • Hogyan spórolj időt

Mondom, minden, amire a legtöbb hirdetőnek szüksége van. 🙂

Mennyibe fog kerülni az online Facebook hirdetési tréning?

Az élő tréningjeink 35.000,- Ft + áfa díjtól szoktak indulni.
Ehhez hozzá jön az utazási költség, az az idő, amit egész nap kimarad valakinek a munkából, vagyis ez egy komoly beruházás.
Az online videó tréning költsége ennél sokkal kedvezőbb, ugyanis 24.900 forint + áfa díjon lehet majd elérni az egy éves előfizetést.
Szeptembertől.

Ilyen csomagokban is elérheted majd a Facebook hirdetési tréningünk online verzióját

Ilyen csomagokban is elérheted majd a Facebook hirdetési tréningünk online verzióját

Szeptembertől? De akkor miért beszélünk most erről?
Azért, mert május 27-én indul egy közösségi finanszírozás kampányunk, aminek a keretében akár már bruttó 10.000 forintért hozzá lehet jutni a tréninghez. Legalább is az első 25 jelentkezőnek.
De ha valakinek nem sikerül időbe lépnie, akkor is lesz lehetősége bruttó 16.000 forint környékén (57$-os áron) bekapcsolódni a tréningbe egészen június 30-ig.

Miért ennyire kedvezményes az ár?
Ahogy korábban írtam, az online tréning rendszerének és a tudásanyagnak a kifejlesztése nagyon sok energiát kíván, mi pedig alapvetően nem oktató anyag fejlesztéssel foglalkozunk, hanem megvalósítással.
Éppen ezért csak akkor van értelme nekilátnunk ennek a projektnek, ha valódi piaci igény van rá.
Viszont nem szeretnénk Google űrlapokon adott anonim válaszok alapján belevágni a projektbe, mert ezzel csak kicsit csökken a kockázat.

Éppen ezért választottuk a közösségi finanszírozás módszerét. Ez ugyanis azt jelenti, hogy csak akkor valósítjuk meg az online tréninget, ha elegen csatlakoznak előre a kampányhoz, és összegyűlik legalább 1500 dollár.
Az 1500 dollár nagyjából 400.000 forint, aminek egyébként sokszorosába kerül a rendszer és az oktatóanyag kifejlesztése, de ez már valódi “szavazat”, így ennek alapján már érdemes belevágnunk a projektbe.

Vagyis ez egy olyan formátum, ahol előbb fizetnek a csatlakozók, és csak később (augusztus elején) kapják meg a hozzáférést az online tréninghez. Mi pedig rendkívüli kedvezményes belépési költségekkel fogjuk meghálálni a belénk vetett bizalmat.
Plusz azoknak, akik a közösségi finanszírozási időszakban rendelik meg a tréninget, nem csak egy évig fog szólni az előfizetésük, hanem 17 hónapig, vagyis 2016.12. 31-ig.
Ez szintén a köszönetünk, a szeptemberi megrendelők már csak 12 hónapig kapnak hozzáférést.

Szeretnéd Te is otthonról vagy a munkahelyedről, a saját időbeosztásod szerint megismerni a Facebook hirdetési rendszerét?
Szeretnél élni a különlegesen kedvező árakkal?

Figyeld a híreinket, és csatlakozz időben a közösségi finanszírozás kampányunkhoz!

Lévai Richárd
Közösségi marketing specialista
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is! ;-)