Újabb remarketing lehetőségek a Facebookon

A Facebook csöndesen frissítette a remarketing lehetőségeket, tudtuk meg Jon Lommet posztjából. Az új opciókkal egyszerűen tudunk alap listákat létrehozni, de tudunk különböző kombinációkat is készíteni.

Új funkciókkal bővült a remarketing célzás (website audience) a Facebookon
Új funkciókkal bővült a remarketing célzás (website audience) a Facebookon

Az új opciók:

  • Mindenki, aki meglátogatta a weboldalt
  • Azok akik egy adott weboldalt látogattak meg
  • Azok akik egy adott weboldalt meglátogattak, de másikat nem
  • Azok akik nem jártak egy ideje a weboldalon
  • Saját kombináció

De további apróságok is változtak a website audience néven futó remarketing listákban:

  • Eltűnt a path a lista , csak az URL maradt. Mivel a kettő gyakorlatilag redundáns célzást jelentett, ez nem olyan nagy katasztrófa.
  • Megjelent egy „korábbi weboldal forgalom befoglalása” (Include Past Website Traffic) opció, ami talán arra utal, hogy a remarketing pixel elhelyezése előtti forgalmat is tudjuk célozni.
    Reméljük hamarosan lesz részletes hivatalos információ is, a help remarketingre vonatkozó része még nem frissült.

Összességében jól néz ki ez a változás, most már csak az időtartam szabályozását kellene pontosabban megoldani (pl. azok, akik 30 napnál régebben, de 50 napnál korábban jártak az oldalon).

Ti mit szóltok az új funkciókhoz?

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük