Közösségi média védőpajzs a Coca Colától :-)

A Coca Cola mindig jól érezte, hogy mit lehet kihozni a közösségi médiából, mik a tendenciák, mi érdekes a közösségnek és mi lehet vírusos. Csináltak már ölelésre működő automatát, olyan automatát, aminél két ember kell a vásárláshoz, és tábort, ahonnan automatikusan posztolnak az emberek képeket a Facebook falukra.

Most viszont a való világra szeretnék felhívni a figyelmet, és a sokakban jelentkező közösségi média kiábrándulásra ülnek rá egy jó kis videóval.
Egy nem létező terméket ajánlanak a függőknek, ami a kutyák védőgallérjához hasonlóan működik, de értelemszerűen nem azt akadályozza meg, hogy az emberek nyalogassák magukat, hanem azt, hogy önkéntelenül rápillantsanak az okostelefonjukra.

Szerintem a film zseniális, a zenei utalás a 2001: Űrodüsszeiára pedig nagyon hatásos  (Strauss, Imigyen szóla Zarathustra). Ti mit gondoltok? 🙂

Lévai Richárd
Közösségi marketing specialista
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is! ;-)