A mobil hírfolyamban is a kép és a videó a leghatékonyabb a Facebook szerint

Facebook tippek karácsonyra a Facebooktól

A Facebook összegyűjtött néhány tippet azzal kapcsolatban, hogy a cégek milyen megoldásokkal tudják a legjobban kihasználni a közösségi hálózatban rejlő lehetőségeket karácsonykor.

A javaslatok nagyon mobil centrikusak, ami egyáltalán nem meglepő annak függvényében, hogy világszerte a felhasználók háromnegyede mobilról is Facebookozik. A tanácsokat egyébként itthon is érdemes végiggondolni, ugyanis nálunk is 50%-ot meghaladta azoknak a száma, akik rendszeresen olvassák a hírfolyamot a telefonjukon.

Nézzük a Facebook javaslatai alapján, hogy mi kell a cégeknek a tökéletes karácsonyi szezonhoz!

Optimalizálj a hírfolyamra!

Mobilon gyakorlatilag a hírfolyam az egyetlen lehetőség az emberek aktivizálására, éppen ezért mégfontosabb, hogy a képek, és a linkek jól optimalizáltan, a megfelelő arányban jelenjenek meg.

A mobil hírfolyamban is a kép és a videó a leghatékonyabb a Facebook szerint
A mobil hírfolyamban is a kép és a videó a leghatékonyabb a Facebook szerint

Ráadásul a képek jobban tudják aktivizálni az embereket, mint a sima szövegek, a Facebook szerint ennél  már csak a rövid -30 másodperces, egy perces időtartamú-, promótált videók eredményesebbek.

Maradj közel a vásárlóidhoz mobil alkalmazás hirdetésekkel!

Ha van a cégednek mobil alkalmazása, a mobil hírfolyam hirdetés segít az új felhasználók szerzése mellett a régi felhasználók újraaktivizálásában is.

Akár alkalmazés telepítés a cél, akár az újraaktivizálás, a Facebook mobil hirdetései segíthetnek
Akár alkalmazés telepítés a cél, akár az újraaktivizálás, a Facebook mobil hirdetései segíthetnek

Érd el a meglevő vásárlóidat és szerezz újakat a Custom Audience segítségével!

A Custom Audience segítségével a saját adatbázisodat tudod használni a hirdetések célzására. A Facebook javaslata szerint a korábbi vásárlóidat speciális ajánlatokkal, ajándék ötletekkel kínálhatod meg.
De a saját adatbázis alapú célzást arra is felhasználhatod, hogy a meglevő vásárlóidat kizárd a célzásból, így az ajánlatok és a hirdetések csak olyan embereknek fognak megjelenni, akik még nem a vásárlóid.

Bár a Facebook erről nem ír, de érdemes kipróbálni a hasonló közönség célzást is új emberek keresésére.

Mit gondoltok a Facebook javaslatáról? Ti mivel készültök a karácsonyi szezonra?

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük