Nissan tesztvezetés a Facebookkal

Esküvői szöktetés a Nissantól a Facebook segítségével

Esküvői szöktetés a Nissantól a Facebook segítségével

Szöktettél már meg menyasszonyt vagy vőlegényt? A Nissan új online reklámjában ezt megteheted.

A Facebook integrációs lehetőségeire egy remek példa a Nissan promóciója, amelyik egy előre elkészített filmbe illeszti be a Facebookba megadott adatainkat.

A sztori egyszerű: épp a Nissan Note-ot visszük el egy tesztvezetésre, amikor berobbanaz autónkba egy menyasszony / vőlegény, aki épp megszökik az esküvőjéről.
Ekkor egy üldözési jelenet közepén találjuk magunkat, bár a menyasszony / vőlegény hiszitjét viselkedését elnézve szerintem minden épeszű ember az első kereszetődésben kitenné az utasát. 🙂

A Nissan videójában rendszeresen előkerünek a saját Facebookból származó adataink.

A Nissan videójában rendszeresen előkerünek a saját Facebookból származó adataink.

Persze az egészet nem az üldözés és a közben bemutatott autó funkciók teszik érdekessé, hanem a személyes adataink, amik megjelennek a filmben. Például, az ismerőseink fényképeit nézegeti kellemetlen útitársunk.

Próbáljátok ki, és nézzétek meg milyen lehetőségek vannak a Facebook integrációban!

A klasszikus

Nem a Nissan az első, aki ezt a megoldást alkalmazta.
A következő képen egy olyan alkalmazásból láthattok részleteket, amelyik horrorfilmszerű környezetben használja a Facebookos adatainkat.

A Facebook adatbiztonsági kérdéseire hívja fel a figyelmet a Take this lollipop alkalmazás

A Facebook adatbiztonsági kérdéseire hívja fel a figyelmet a Take this lollipop alkalmazás

Nézzétek meg az ilyen jellegű videók klasszikusát a Take this Lollipop weboldalt, ami ennek a technológiának az adatvédelmi kérdséeire hívja fel a figyelmet!

Lévai Richárd
Közösségi marketing specialista
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is! ;-)