6 kreatív Facebook bejegyzés

Sikeres és kreatív Facebook bejegyzések

Sikeres és kreatív Facebook bejegyzések. Meríts belőlük ötletet!

A jó bejegyzés csodákra képes, de néha nehéz ötleteket találni hozzájuk.
Ebben segíthet a Newsfeeder, ahol néhány nagy márka bejegyzései vannak kigyűjtve, amiket rendezhetsz lájkok, hozzászólások és megosztások alapján.

Külön jó ötlet, hogy némelyik bejegyzés mellett magyarázatokat is találunk, hogy miért voltak ezek jók.
Nézd meg, melyik iparágban melyik, melyik márkánál bejegyzések voltak a legsikeresebbek illetve a legkreatívabbak, és meríts ötleteket!

Íme néhány példa, ami nekem különösen tetszett.

Mini: van aki nem tudott várni karácsonyig

Mini: van aki nem tud várni karácsonyig

Mini: van aki nem tudott várni karácsonyig

Ehhez nehéz mit hozzátenni, annyira zseniális.
Az autó kis mérete és a vágy amit sokan éreznek iránta egyszerre jelenik meg egy remek képen, amihez minimális szöveg tartozik.

A fanatikus rajongó

Adobe: a Photoshop tetoválás igazán nagy fanatizmusról árulkodik

Adobe: a Photoshop tetoválás igazán nagy fanatizmusról árulkodik. :-)

A terméked, a szolgáltatásod, a céged rajongóit jó bemutatni, főleg ha ennyire elkötelezettek.
De persze ne várj egy tetoválásra, hogy bemutasd a lojális vásárlóidat! Különösen jó, hogy a bejegyzés folytatódik a Photoshop blogján, ahol interjút olvashatunk a fanatikus hölggyel.

A dicső múlt

Audi: a múltról mesélni mindig jó

Audi: a múltról mesélni mindig jó

Ha van története a cégednek vagy a termékeidnek, mesélj róla!
Engedd, hogy a rajongóid is felidézzék az emlékeidet!

A bosszantó vágy

Pringles: a bosszantó vágy Facebook poszt

Pringles: a bosszantó vágy

Néha egy vitatott termék tulajdonságot is ki lehet emelni.
Miért nem gyártják a Pringles dobozát olyanra, hogy kényelmesen beférjen az ember keze?
Nem tudom, de biztos sok embernek meg van a pillanat, amikor nem éri el a finom, fűszeres chipset. Erről pedig érdemes írni.

Állj ki egy ügy mellett

Állj ki egy ügy mellett

Állj ki egy ügy mellett

Amikor a Facebookon egy tartalmat osztunk meg, egy oldalt lájkolunk, akkor a nevünket is adjuk a témához.
Bár ezt sokan nem gondolják végig tudatosan, de akkor is így van.
A márkák is egy ügy mellé tudnak állni a kommunikációjukkal, sőt tudnak segíteni az embereknek abban, hogy a támogatásukat megmutassák.
Az Oreo posztja azért jó, mert ezt ráadásul a saját termékével teszi.
Mondjuk kíváncsi lennék, egy ilyen ügy mellé mikor állna ennyire erősen oda egy hazai márka…
Ti tudtok ilyenről?

Megvalósítjuk a rajongók álmait

BMW: megvalósítjuk a rajongók álmait

BMW: megvalósítjuk a rajongók álmait

Egy 4 éves gyerek olyan BMW-t szeretett volna építeni, ami 42 kereken gurul és 19 Porsche motor hajtja. A BMW pedig megcsinálta neki, igaz “csak” 3D modellként. Ilyen az, amikor a márka törődik a rajongókkal. 🙂

 

Nagyon sok esetben nem kell óriási befektetés kreatív bejegyzésekhez, még ha a fentiek kifejezetten nagy márkákhoz is tartoznak.
Érdemes böngészni az ötleteket a Newsfeederen, hátha van olyan, ami jó ötletet ad olyan  bejegyzésekhez, ami a Te céged rajongóinak szól.

Egyébként a fenti példák közül Neked melyik tetszett a legjobban?

Lévai Richárd
Közösségi marketing specialista
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is! ;-)