Rajongó gyűjtés Facebook hirdetéssel

Facebook hirdetések: a rajongó gyűjtés ára

Rajongó gyűjtés Facebook hirdetéssel
Mennyibe kerül egy Facebook rajongó?

Nem kérdés, a Facebook egyértelműen a hirdetések felé tereli a cégeket.
Nagyon nem vethetjük a szemükre, se a rendszergazdák, se a szerverek nincsenek ingyen.

A hirdetések preferálása szokatlan, de amíg ilyen jó számokat látunk, addig nincs nagy gond.
Ugyanis nagyon jó számokat látni a hirdetéseknél.
Most néhány cikkben mutatunk példákat, hogy legyen összehasonlítási alapotok a hirdetésekkel elérhető eredményekre.

A rajongó gyűjtés ára

Az első példa egy olyan cég, akinek egy karácsonyi kampány keretében éppen hogy csak egy minimális támogatást adtunk hirdetések segítségével. A hirdetések igazából a kampány beindításához kellettek.
A kampány része volt egy alkalmazásban futtatott fénykép feltöltő verseny is.

Az eredményeket a következő képen láthatjátok.

Rajongó gyűjtés Facebook hirdetésekkel
Tervezett és célzott rajongó gyűjtés pár forintért

A rajongószerzés átlagos ára 16 forint alatt volt, de az is látható, hogy nagy számban sikerült ennél jóval olcsóbban is rajongókat szerezni, hiszen 7-8 forintos költségen is több százan csatlakoztak az oldalhoz.

Azt gondolom, hogy 8-16 forint környékén célzottan rajongókat szerezni jó dolog.
Persze ez nem jön össze mindig.
Voltak olyan kampányaink, ahol 35-40 forint volt egy rajongó megszerzésének költsége.

Mitől függ a rajongó gyűjtés ára a hirdetéseknél?

A megcélzott (célozható) felhasználói kör

  • A használt hirdetési megoldás (pl. sima Facebook hirdetés, promote post, szponzorált történet, keresőhirdetés)
  • Van-e kampány alkalmazás vagy nincsen
  • Mi az érkező oldal
  • Az iparág
  • A versenytársak aktivitása
  • A hirdetés kreatív (képek, szöveg, üzenetek, stb.)
  • Szezon (pl. karácsonykor emelkedtek a hirdetések)

Egy kampányban természetesen nem csak hirdetéssel szerzünk rajongókat. A megosztások, a kampány alkalmazás és a kommunikáció akár többszörösét is behozhatja az embereknek (mint ennél a kampánynál), de itt most szándékosan csak a kalkulálható és mérhető hirdetésekkel számoltunk, hiszen ennek pontosan felismerhető a költsége.

De tény, hogy különböző ügyfeleknél, különböző témákban nagyon változatos az elérhető rajongó szerzési költség, ahogy nagyon más az alkalmazható megoldások köre is.

Ha szeretnéd megtudni, hogy a Te cégednél mi a legjobb hirdetési megoldás a rajongó gyűjtéshez, gyere el a Közösségi Konditerem Facebook hirdetések tréningjére, ahol két szinten ismerheted meg a Facebook hirdetéseiben rejlő lehetőségeket.

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük