20 magyar Facebook marketing sikersztori

Közösségi kalandozások – egy könyv 20 hazai Facebook példával

Rengeteg olyan esettanulmányt találni az interneten, amik a közösségi médiát mutatják be.

Egy gond van velük, szinte mindegyik nemzetközi példákról, külföldi cégekről szól.
Márpedig a közösségi marketing nem nemzetközi.
Hiába használják minden ország felhasználói ugyanazokat az eszközöket a Facebooktól a YouTube-ig, az eltérő helyi szokásoknak, a különböző attitűdöknek és a más lehetőségeknek köszönhetően a közösségi média mindenhol egy kicsit máshogy működik.

Ezért lenne fontos, hogy minél több hazai sztoriból tudjunk tanulni és minél több magyar tapasztalatot ismerjünk meg.
Ez azonban eddig nehéz volt, mert hiába találtunk számtalan példát és üzleti megoldást, sikeres közösségi kampányt, ezek között alig volt magyar.

Hazai példák kellenek!

20 magyar Facebook marketing sikersztori
20 magyar példa egy könyvben 314 oldalon.

Ez indított el arra nagyjából másfél évvel ezelőtt, hogy itt a blogon elkezdjek esettanulmányokat gyűjteni, ami viszont odáig vezetett, hogy megszületett a Közösségi kalandozások könyv, ami 20 magyar marketing példát mutat be a Facebook üzleti alkalmazására.

Szeretnéd tudni, milyen eredményeket érhet el egy étterem a Facebookon?
Kíváncsi vagy rá, hogyan lehet egy média birodalmat létrehozni?
Érdekel, mit lehet kezdeni egy oldalon 900 ezer rajongóval?
Többek között ezeket ismerheted meg a Kistücsök Étterem, a Szeretlek Magyarország Média csoport vagy éppen az Extrém Silver példájából.

De rajtuk kívül megtalálod a könyvben a Nescafé 3in1 Effekt kampányának tanulságait, olvashatsz a Lélekpillangó meséjének üzleti hátteréről, Az AEGON Direkt e-mail cím adatbázis építéséről, a DRB Bank civil kampányáról, Janicsák Veca, Deák Bill Gyula, vagy a Bricostore esetéről és még sok másik olyan közösségi marketing aktivitásról, ami ötletet adhat.

Természetesen a könyv nem csak a közösségi marketingről szól, hiszen ez csak egy eszköz a sok közül.
Éppen ezért az affiliate rendszerek alkalmazásáról ugyanúgy olvashatsz, mint címlista építésről vagy hírnév védelemről.

20 magyar sztori, 314 oldalon, Berényi Konrád, Fülöp Zoltán és Pécsi Ferenc ajánlásával.

Kattints ide és rendeld meg a Közösségi kalandozások könyvet!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük