Hol a határ a marketingben?

Online és offline marketing határán
Hol a határ a marketingben?

Hol a határ az online marketing és a(z offline) marketing között?
Egy foursquare-en lebonyolított kampány, amelyik egy étteremben vált be kuponokat, de mobil alkalmazás segítségével, az online vagy offline?

Egy olyan kampány, amit a következő videóban látható, az mi?
Az ambient marketing megfelelő szó rá, vagy inkább a digitális marketing kategóriával ússzuk meg jobban?

Egy prospektusra elhelyezett 2D-s vonalkód (offline) marketing vagy már online?
Vagy ez is ambient?

Egy kinyomtatható papírlapra rakott kód, amin, ha webkamerával nézed, megjelenik egy autó vagy egy animált karakter, az online?
Vagy indoor ambient?
Vagy offline?
Vagy erre is ráhúzzuk a digitálist?

Van értelme még felcímkézni az egyes területeket, amikor ennyire sok az átmenet?
Elegendőek az eddig bevált elnevezések és címkék arra hogy egyértelműen és érthetően kategorizáljuk az eszközöket és a megoldásokat?
Kell egyáltalán kategorizálni? Emberek, marketingesek, hol a határ?
Kell beszélni a marketinben önálló területekről, vagy inkább csak a célokról, a célcsoportokról és a megoldásokról?

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük