Újabb kihívások várnak a hirdetőkre, ugyanis a Meta ismét csökkenti a részletes célzásnál használható opciókat. Tegyük hozzá, nem először történik
Tovább olvasomHogyan készítsd fel az online hirdetéseid a 2024-es választási évre?
Nem volt olyan családi, baráti beszélgetés az ünnepek alatt, ahol ne került volna szóba az, hogy milyen sok politikai hirdetés
Tovább olvasomMi az a Threads, és mit kell tudni róla marketingesként?
Újabb közösségi platformmal bővültek a lehetőségek, már Európában is elérhető a Threads. Ideje megismerkedned ezzel a platformmal, hogy tudd, érdemes-e
Tovább olvasomBréking: elindult a Threads Európában is!
Az X (korábban Twitter) nagy kihívója megérkezett az EU-ba is!A platform júliusban indult el, és az X közvetlen kihívójának szánták.
Tovább olvasom7 izgalmas adat, amit marketingesként érdemes tudnod a Messenger platformról
A Meta egyre jobban fókuszál a Messenger platform fejlesztésére, és Neked sem ártana, ha a marketingedet elvinnéd ebbe az irányba.
Tovább olvasomTitkosított üzenetek és más újdonságok a Messengeren
Mostantól a Messengeren és Facebookon alapértelmezett lesznek a végponttól végpontig tartó titkosított üzenetküldések és hívások a személyes beszélgetéseknél. A Messenger
Tovább olvasomMesterséges intelligencia eszközök sorát mutatta be a Meta
Hamarosan már csak az nem fog mesterséges intelligenciát használni, aki kifejezetten törekszik rá, hogy elkerülje. Sok más platform után most
Tovább olvasomA magyar marketingesek nem félnek az MI-től
A marketingesek nem félnek attól, hogy a mesterséges intelligencia elveszi a munkájukat, 40%-uk naponta használ ilyen eszközöket Egy éve robbant
Tovább olvasom5 messenger marketing lehetőség – avagy chatbot, közösségi chat, körüzenet-csatorna: melyik mire jó?
A Messenger marketing lehetőségei szépen lassan kibővültek, mi meg kapkodhatjuk a fejünk, hogy a sok lehetőség közül melyik mire jó.
Tovább olvasomMegjelentek a Körüzenet csatornák: új lehetőséget kaptak a Facebook oldalak
A Körüzenet csatornák (Broadcast Channels) új kapcsolatot nyitnak a célcsoport felé. Hiszen ha készítünk a Facebook oldalunknak egy ilyet, és
Tovább olvasom