Mivel az adatbázis építés és az érdeklődő gyűjtés különösen fontos, mindig örülök, amikor olyan módszereket kapunk, amik ezt tehetik hatékonyabbá.
Tovább olvasom
Mivel az adatbázis építés és az érdeklődő gyűjtés különösen fontos, mindig örülök, amikor olyan módszereket kapunk, amik ezt tehetik hatékonyabbá.
Tovább olvasomKik és miért használják a TikTokot? Hogyan érdemes őket kezelni a közösségi marketingben? Többek között ezen is érdemes elgondolkodni az
Tovább olvasomAmióta az AI egyre több szerepet vesz át a Meta Hirdetéskezelőben, egyre gyakrabban merülnek fel a kétségek azzal kapcsolatban, hogy
Tovább olvasomA Meta legfrissebb tartalom jelentésének adatai izgalmas (és talán kissé ijesztő) trendeket mutatnak, amik alapjaiban változtathatják meg a közösségi marketing
Tovább olvasom2025 januárjában és februárjában harmadik alkalommal készítettük el kutatásunkat amelyben arra kerestük a választ, hogyan használják a magyar marketingesek és
Tovább olvasomA Hootsuite ismét közzétette 1 millió közösségi média poszt elemzéséből származó adatait arról, hogy mikor érdemes posztolni a különböző platformokon.
Tovább olvasomMiközben a világ nagyvállalatai dollármilliókat ölnek az AI modellek finomhangolásába, saját rendszerek fejlesztésébe és csúcstechnológiai csapatok felépítésébe, a kisvállalkozások nagy
Tovább olvasomA Facebook 30 nap után törölni fogja a Live videók felvételét a platformról egy új bejelentés szerint.. Ha rendszeresen használsz
Tovább olvasomA Meta 2024 negyedik negyedéves eredménybeszámolója rengeteg izgalmas adatot tartalmazott a platformjai növekedéséről és a közösségi média jövőjéről, még így
Tovább olvasomAz Instagram folyamatosan igyekszik lépést tartani a TikTok robbanásszerű népszerűségével – vagy éppen a helyébe lépni, amikor a TikTokot korlátozni
Tovább olvasom