Tovább fejlődik a Lead hirdetés

Régóta pletykálják, hogy tovább fejlődik a Lead hirdetés. Eddig elsősorban arról volt szó, hogy mobil mellett asztali böngészőben is elérhető lesz.
Most a Facebook lerántotta a leplet, de az új felület mellett más újdonságokat is bejelentett:

1. Kontextus kártya vagy egy opcionális csempe, ami a hirdetés után de még a form előtt jelennek meg.
Nagyon fontos, hiszen így több információt lehet adni az űrlap előtt, ami növelheti a feliratkozók számát.
Bár önmagukban sem rosszak a hirdetések, a több információ elvileg javíthatja a feliratkozás esélyét.

A hirdetés kreatívra kattintás után további információt kapunk, mielőtt az űrlapra lépünk.
A hirdetés kreatívra kattintás után további információt kapunk, mielőtt az űrlapra lépünk.

2. A Lead hirdetésnél használható lesz a karusszel formátum.
Így 3-5 kártya jelenhet meg a kattintás előtt, ami szintén jó lehetőség arra, hogy szöveggel, vagy képekkel adjuk át azt az információt amiért érdemes feliratkozni.

3. Ahogy a bevezetőben említettem, nem csak mobilon, hanem asztali környezetben is működni fog ez a hirdetés típus.

A mobil mellett asztali hirdetésnél is működni fog az adatbázis építés
A mobil mellett asztali hirdetésnél is működni fog az adatbázis építés

Amikkel még adósunk a Facebook: továbbra is csak Power Editorban érhető el ez a formátum, és továbbra sincs „gyári” automatizálás a Lead hirdetések és a hírlevél kezelők egyszerű integrálására.
Csak néhány kiválasztott külső szoftver tudja ezt a lehetőséget.

Alig várom, hogy kipróbáljuk az új formátumot, de a mi fiókjainkban sajnos még nem él a lehetőség (pedig már régóta figyelmeztet a rendszer a fejlesztésre). Nálatok megjelent már?

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük