Az Instagram egyre fontosabb közösségi hálózat, hiszen egyre több ember hazsnálja.
300 millió felhasználó, 70 millió fotót tölt fel naponta, és 2.5 milliárd alkalommal lájkol.
Magyarországon nagyjából 840.000-en használják a fotómegosztásnak ezt a formáját.
Nem csoda, hogy egyre több cég van jelen az Instagramon, és egyre többen szeretnének hirdetni is.
Erre azonban eddig keveseknek volt lehetőség, hiszen az Instagram eddig csak pár cégnek ajánlotta fel a hirdetési lehetőséget.
Ez azonban hamarosan megváltozik a cég legújabb blogbejegyzése szerint.
Mikre számíthatunk?
- Több hirdetési cél, amik a cégek céljait jobban támogatják. Weboldal kattintás, termék eladás, alkalmazás letöltés, stb. és más hasonló konkrét célok mentént lehet majd hirdetéseket létrehozni.
- A Facebooknál használható célzási megoldásokat használhatjuk majd az Instagramon is.
- A Facebook hirdetés létrehozó megoldásait lehet használni majd az Instagram hirdetések létrehozására is.
- A következő hónapokban kezdik publikálni az új hirdetési megoldásokat a kiválasztott partnereknél, és az év hátra levő részében fogjál globálisan publikálni.
Izgalmasan hangzik, sok cég tudná hatékonyan használni ezt a megoldást, ha tényleg olyan jól célozható lesz, mint az alap hirdetési megoldások, és ha tényleg lehet vele valódi forgalmat terelni.
Mit szóltok a lehetőséghez?
Használnátok hirdetést Instagramon?