A Facebook egy új, izgalmas hirdetési lehetőséget tesztel az Allfacebook szerint: egy adott pont környezetében tartózkodó Facebookozóknak tudunk hirdetéseket megjeleníteni.
Boltoknak, éttermeknek, szórakozóhelyeknek, rendezvényeknek kifejezetten hasznos lesz a funkció, hiszen azoknak tudnak megjeleníteni hirdetést, akik éppen a közelben vannak. Egyelőre keveset tudni a dologról, aminek Local Awareness a neve pillanatnyilag.
Pár képernyőmentés áll csak rendelkezésünkre, de az egyiken például egy New York-i cím látható egy térkép részleten, aminek 1 kilométeres körzetére írja ki a Facebook, hogy itt naponta átlagosan 8800-an szoktak aktívak lenni a Facebookon.
Hasonló funkciót sokan várnak, nincs olyan tréning, amikor ne merülne fel valakiben, hogyan lehet ezt megoldani.
Reméljük hamarosan éles lesz, és azt is reméljük, hogy nálunk is meg fog jelenni ez a célzási lehetőség.
Ti is örülnétek neki?