A Facebook eddig nem kényeztetett el minket videó statisztikákkal.
Gyakorlatilag csak azt láthattuk, hogy azt a bejegyzést, amiben a videó volt, mennyien látták, és mennyien reagáltak rá.
Hamarosan azonban ennek vége. Hamarosan megjelenik egy részletesebb videó statisztikai megoldás azoknál a videóknál, amiket közvetlenül a Facebookba töltünk fel (tehát nem azoknál, ahol csak a linket rakjuk be).
Itt már azt is látni fogjuk, hogy a videó megtekintők meddig jutottak a videóba, mennyi volt az átlagos megtekintési hossz, stb.
Természetesen mindezt fizetett és nem fizetett bontásban is láthatjuk, illetve a hirdetések jelentéskészítőjében különböző megtekintési hosszakkal is elemezhetjük, hogy mennyire volt jó ez a videó, és hogy érdemes volt-e fizetni a reklámozásáért.
Alakul a dolog, bár még így is le lesz maradva a YouTube statisztikájától, végre értelmesebb adatok alapján optimalizálhatjuk a videós bejegyzéseinket a kommunikációnál.