A NAV egy hete indította Facebook oldalát, ami sokakat meglepett, és gyorsan nagy publicitást kapott. Annyira sokakat érdekelt a téma, hogy még a TV2 reggeli műsorában is volt róla szó, ahova engem is meghívtak egy beszélgetésbe.
Itt találkoztam Dr. Sárközi Alexandrával, a NAV szóvivőjével, akihez több kérdésem is volt, ezért néhány napja leültünk, és átbeszéltük a hivatal és a Facebook kapcsolatát.
- Nyereményjátékokkal fogja a rajongókat gyűjteni a NAV?
- Mennyien kezelik a Facebook oldalát?
- Figyelni fogják-e a rajongóikat a Facebookon?
- Hogyan indult a közösségi megjelenésük, mik a terveik, hogyan épül be ez a csatorna a hivatalos kommunikációba?
Többek között ezekre a kérdésekre kaphattok válaszokat a következő videóból.
Felmerült a riportban is, illetve más helyről is hallottam, hogy van aki nem szívesen lájkolja a NAV oldalát, pedig kíváncsi rá. Nekik csináltam egy „Közügy” fedőnevű Facebook érdeklődési listát, amit itt lehet követni. 🙂
Ti mit gondoltatok a NAV Facebookos terveiről és az eddigi kommunikációjáról?
Írjátok meg a hozzászólások között, ha pedig tetszett a riport, nyomjatok egy lájkot! 😉
A rovat támogatója a Közösségi Kalandozások – 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon című könyv.
Ha hazai példák és esettanulmányok érdekelnek, kattints erre a linkre, és vásárold meg a könyvet!