9 tipp: Hogyan használják a cégek az új borítófotót a Facebookon?
Mióta egyszerűsödtek a borítófotó szabályok a Facebookon, a cégeknek több lehetőségük van arra, hogy marketingre használják a borító fotót.
Szinte csak arra kell figyelni, hogy a szöveg 20%-nál kisebb helyet foglaljon el, ezen felül azonban nagyon sok lehetőség van, aminek a bemutatására a SocialMedia Examiner készített egy gyűjteményt, amit bemutatunk nektek.
1. Kép és call to action
2. Hangulatos képmontázs
3. A nagy nyíl
4. Telefonszám a képen
5. Egy jó kép mindent visz, akár szöveg nélkül is
6. A cuki kép
7. Webcím a borítófotón
8. A minimalista
9. Emelj ki egy témát a borítófotón
Hogy tetszenek ezek az ötletek?
Ha tudsz hasonlóan jókat, oszd meg velünk a hozzászólások között!
Ha pedig használhatónak találtad a cikket, nyomj egy lájkot, hogy eljusson azokhoz, akiknek fontos!