Forgalom a közösségi médiából

Fekete péntek és cyber hétfő vásárlási források

Forgalom a közösségi médiából
Forgalom a közösségi médiából karácsonyhoz közeledve

Elkezdődött a karácsonyi vásárlási véghajrá, aminek két jeles dátuma Amerikában a fekete péntek és a cyber hétfő.
Az AllFacebook egy cikkében közölt néhány statisztikát arról, hogyan alakultak a vásárlások számai a különböző webáruházakban.

A Facebook adatai szerint a nagyobb kereskedők irányába terelt forgalom (átkattintások gyakorlatilag), átlagosan 240%-kkal nőttek egy átlagos hétfőhöz képest.

Persze nem egyenlően elosztva, hiszen elég változatos volt a növekedés:

  • Harry & David (11,425 százalék)
  • 1-800-Flowers (5,477 százalék)
  • Finish Line (1,213 százalék)
  • Coldwater Creek (1,084 százalék)
  • American Girl (695 százalék)
  • Dillards (593 százalék)
  • Crocs (479 százalék)
  • Newegg (478 százalék)
  • Loft (474 százalék)
  • Eddie Bauer (470 százalék)

Ami külön érdekes, hogy a Fab.com forgalmának alkulása a fekete péntektől cyber hétfőig tartó hétvégén.
Ugyanis a látogatók 25%-a a közösségi médiából származott, azon belül pedig a döntő többség a Facebookról jött:

  • Facebook: 65 százalék
  • Pinterest: 20 százalék
  • Twitter: 5 százalék
  • Coolhunting: 1 százalék
  • svvply: 0.5 százalék
  • Apartment Therapy: 0.3 százalék
  • Reddit: 0.3 százalék
  • Betashop: 0.3 százalék

Persze ahány ház, annyi adat. A webisztán egy cikkében előkerül a bűvös mondat: „A Facebook és a Twitter gyakorlatilag 0 konverziós együtthatóval rendelkezik.”. Természetesen ez a cikk is külföldi forrásra alapoz.
Jó lenne látni hasonló adatokat hazai webáruházaknál is.

Ti mit tapasztaltok, a saját felületeken mekkora eredményt hoz a közösségi média?

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük