A Facebook offer egy nagyon jó kis eszköznek tűnik. A legtöbben talán még bele sem gondoltak, hogy mennyire, de szerencsére sok cég már meg is látta benne az üzleti lehetőséget, és páran már publikálták az első ajánlataikat.
Ezekből gyűjtöttünk össze néhányat.
Offer a hírfolyamban
Az offer ereje jól látszik. Ha valaki rákattint és igénybe veszi, az ismerősei könnyen értesülnek erről.
Ráadásul az egyedi formájú bejegyzés feltűnőbb, mint a többi, ezért nagyobb figyelemre is számíthat.
Offer a Timeline-on
A Timeline-on is jól mutat az offer.
Ha pedig felül rögzíted és jól illeszkedik a borító fotóhoz, lehet, hogy egy jó kis konverziós eszközzel tudod fogadni a látogatókat.
Te is kipróbáltad már az offert?
Oszd meg a Facebook bejegyzésünkben a tapasztalatod, sőt, akár az ajánlatod linkjét is, most az egyszer!