Facebook, weblap, Twitter.
Facebook Insights, Google Analytics, Twitter statisztika…
Ahogy egyre több helyen kommunikálsz, egyre több eszközön kell keresni követni az eredményt is.
Vannak persze olyan megoldások, amik egy felületbe egyesítik több kommunikációs felület adatait, de ezek általában fizetős megoldások.
Nem olyan régen azonban megjelent a SumAll nevű rendszer, ami segít egy helyen nyomon követni a Facebook, a Twitter, a Google Analytics, és sok más rendszer statisztikai adatait.
Ráadásul ingyen.
Így például egyszerűen meg tudod nézni, hogy a Facebook rajongói szám növekedés volt-e hatással a weboldalad forgalmának változására.
De más hasonló összefüggések kiderítésében is segít a rendszer.
A használat érdemi megkezdéséhez hozzáférést kell adnod azokhoz a rendszerekhez, amiket követni akarsz, például a Google Analyticsnél ki kell választani, hogy melyik weboldalad statisztikáját szeretnéd itt látni.
Az importálás után (ami eltarthat akár több napig is), pedig kezdődhet az adatbányászat!
Elkezdheted összehasonlítani, hogy a különböző megjelenések hogyan vannak egymásra hatással.
Persze ezt eddig is megtehetted, ha a pl. a Facebook Insights-ot és az Analytics-et egymás mellett nézted, és játszottál az időtartományokkal meg a beállításokkal.
A SumAll viszont arra ad lehetőséget, hogy mindezt egy képernyőn elérd.
Próbáld ki, és írd meg a tapasztalataid, ha pedig van másik hasonló rendszer, amit használsz, azt se tartsd magadban!