Új formátum a Facebook linkeknél

A Facebook megváltoztatta a link bejegyzések formátumát.
Ez önmagában nem olyan nagy hír, kaptak egy jópofa keretezést a link szövegek, a keretezésbe pedig bekerült a kép is.
(A megosztott linkben található kép egyébként az open graph beállításoktól függ.)

Ez önmagában nem nagy változás viszont érintheti a hirdetéseidet is.

Ha ugyanis használsz olyan Facebook hirdetést (Facebook Ads/Ad from page post), amelyik az oldalad megosztott linkjeire épül, akkor ott a hirdetésekben le fogja vágni a Facebook a képek szélét.
Ha a posztjaidat alapvetően úgy tervezed, hogy abból később hirdetés is születik, akkor mindenképpen figyelj a kép összeállításnál erre is, ha pedig vannak beállítva olyan hirdetéseid, amelyiknél link posztot osztasz meg, jó ha tudsz arról, hogy megváltoztak a megjelenések.

Új Facebook link formátum és a hatása a hirdetésekre
Új Facebook link formátum és a hatása a hirdetésekre

Egyébként sok felhasználónál a hírfolyamban még nem látszik az új formátum link, de Attilának hála itt megnézhetitek.

Azt gondolom, ez az átállás  és a mobil felület megváltozása annak az előszele, hogy a hírfolyam is a Timeline stílusát fogja megkapni, hiszen a Timeline-on már az új formátum jelenik meg.

Facebook timeline link
Új link formátum a Timeline-on

Még egy apróság: a Timeline-on a „Tevékenységek” doboz új formátumot kapott.

Új tevékenység doboz a Timeline-on
Új tevékenység doboz a Timeline-on

Mit szóltok ezekhez az új módosításokhoz? Nektek tetszeni fog egy Timeline formátumú hírfolyam?

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük