Az elmúlt hónapban annyi minden változott a Facebookon, hogy ma már szinte egy új közösségi oldalról beszélünk, aminek csak a színe ugyanaz, mint korábban.
Ideje hát összeszedni, mik az újdonságok, nehogy valami kimaradjon valakinek.
Facebook oldal változások
A Facebook oldalaknál a legnagyobb változás a Timeline, amelyik egy látványos borítóképpel támogatja a kommunikációnkat.
De a megjelenés mellett megváltoztak a funkciók is, hiszen új bejegyzés típusok jelentek meg, és megszűnt az alapértelmezett érkező oldal is, ráadásul az oldalakra vonatkozó szabályok is egységesedtek..
További információk a részletes cikkekben:
1. Az új Facebook oldal megjelenés, a Timeline áttekintése videóval
2. Új Facebook oldal szabályok, amik gyakorlatilag mindent érintenek: a borító képet, a hirdetéseket, a promóciókat… és még sok minden mást.
3. Eltűnt az alapértelmezett érkező oldal. Itt megtudod, mivel lehet ezt helyettesíteni.
4. Az adminisztrátorok sok mindent nem találnak. A legfontosabb 15 elrejtett Facebook oldal funkciót összegyűjtöttük
5. Kiemelt bejegyzés, mérföldkő, fent rögzített poszt. Mit érdemes tudni róluk?
6. Megváltozott a spam-nek jelölt hozzászólások megjelenítése is
7. Ráadásul a hozzászólások is kaptak közvetlen linket
És végül 10 tipp ahhoz, hogy felkészítsd a Facebook oldaladat az új megjelenésre
Hirdetés változások
Az eltűnő alapértelmezett érkező oldal, az új hirdetési megoldások, és az, hogy most már a Facebook is megerősítette, hogy organikus kommunikációval átlagosan csak a rajongó 16%-át érik el az oldalak egy új kor beköszöntét jelenti.
A Facebook egyre inkább tolódik el a fizetős megoldások felé.
Érdemes tehát átnézni, mik az újdonságok a hirdetések területén.
8. Kisebb kép méret, kevesebb szöveg, ez jellemző az új marketplace hirdetésekre. Cserébe már megjelennek a hírfolyamban is.
9. Az új prémium Facebook hirdetések bemutatkoztak
10. Ha a 16% nem elég: Reach Generator
11. Új megoldás a közvetlen értékesítésre: Facebook Ajánlatok (Offers)
Felhasználói változások
A változások nem hagyták érintetlenül a privát profilokat illetve a privát felhasználói élményt sem. A kisebb változások, mint például a csoportok fejlécének változása, jöttek fontosabb újdonságok is.
12. A látványosabb megjelenést például a nagy felbontású képek segítik
13. A könnyebb információ rendszerezést az érdeklődési körök támogatják.
Egy hónap, és szinte új Facebook.
Azonban az újdonság nem csak a megjelenést érinti. Sok újdonság a Facebook filozófiájának változását jelzi.
A Facebook már nem az a rendszer a cégeknek, ami összekapcsolja őket a környezetükben élőkkel, hanem az, amelyik segíti az üzleti növekedést.
Ha többet szeretnél tudni arról, hogyan lehet ebben az új filozófiában cégként sikert elérni, kattints ide, mert a Közösségi konditerem, a gyakorlat központú Facebook marketing tréning neked van kitalálva! Kattints ide, és jelentkezz!
Neked hogy tetszenek az új Facebook változások?
Melyiket szereted, melyiket nem?
Írd meg a hozzászólások között, ha pedig hasznosnak találtad a cikket, nyomj egy +1-et és egy lájkot, hogy az ismerőseid is értesüljenek róla!