Szeretnéd egyszerű növelni az Instagram elérésed?
Használj carouselt, azaz olyan posztot, ahol akár 20 kép jelenik meg egymás mellett lapozhatóan, és akár zenével is kiegészítheted.
Ezt a tippet maga Adam Mosseri, az Instagram vezetője osztotta meg, ami elég logikus, ha megnézzük mi van a háttérben:
- Több médiatartalom = több interakció: A carousel (írhatjuk, hogy karusszel?) posztoknál több kép vagy videó is szerepel, így több lehetőség van arra, hogy a követőid kapcsolatba lépjenek a tartalmaddal. Több interakció pedig nagyobb elérést eredményez.
- Második esély a megtekintésre: Ha valaki nem lép interakcióba a karusszel első képkockájával, az Instagram gyakran újra megmutatja neki a posztot, de most a következő képpel. Így a karusszel posztoknak nagyobb esélyük van arra, hogy többször is megjelenjenek a közönség előtt.
Továbbá, a karusszel posztok zenével kiegészítve már a Reels fülben is megjelenhetnek, ami egy újabb lehetőség az elérés bővítésére.
Ez egy jó lehetőség, amit egyre többen használnak Instagramon. Érdemes kipróbálni, és figyelni, hogy a karusszel posztok, hogyan javítják az eredményeidet.
Mosseri azonban arra is figyelmeztet, hogy csak akkor érdemes ezt alkalmazni, ha van megfelelő tartalmad hozzá, és van egy terv a megvalósítására. Ha azonban rendelkezésre állnak az eszközök és ötletek, a karusszel posztok igencsak hatékony eszközei lehetnek az Instagram-stratégiádnak.
Ráadásul, az Instagram nemrégiben lehetővé tette, hogy szövegfedvényeket is hozzáadj a karusszel posztjaidhoz, valamint vegyes formátumú képeket (például portré és négyzetes képeket) is tartalmazzanak. Ezek még több kreatív lehetőséget biztosítanak a közönség bevonására és aktivizálására Instagramon.