Sablonok segítik az érdeklődő gyűjtést a Meta Lead hirdetésekben

Az Érdeklődő-keresési – avagy Lead – hirdetések eddig is nagyon hasznosak voltak, mostantól azonban létrehozni is egyszerűbb lesz őket. A Meta ugyanis sablonokkal segíti a hirdetők munkáját.
(A Lead hirdetések eddig is kiválóak voltak adatbázis építésre, nem véletlenül foglalkozunk velük a Liftup Social Media Hubban, ha érdekelnek a gyakorlati tudnivalók, beállítások csatlakozz itt!)

Új sablonok a Lead hirdetéseknél:

Alapvető ügyféladatok rögzítése: például árajánlatkérés, vagy egyszerű adatbázis építés legfontosabb mezőit tartalmazza.

Megtudhatod, hogy megfelelnek-e az ügyfelek a vállalkozásod számára: a kérdésekre adott válaszok alapján két záró üzenetet mutat be. Így könnyebb megérteni, hogyan használható jól ez a logikai funkció. Akár toborzáshoz, akár adatbázis építéshez is érdemes ilyen osztályozásban gondolkodni.

Ösztönzőkkel nagyobb aktivitásra ösztönözheted az ügyfeleket: kifejezetten promócióra vagy vásárlás ösztönzésre használható megoldás. Tipikusan leadmagneteket tudunk így hirdetni, hiszen promóciós kód vagy akár letölthető fájl is illeszthető az űrlap végére, ami ráadásul egy látványos(abb) efekttel jelzi a záró oldalon hogy megkapjuk azt, amiért megadtuk az adatainkat.

Nagy érdeklődést mutató vevők figyelmének felkeltése: tulajdonképpen itt csak a „komolyabb szándék” funkciót látjuk működés közben. Ezzel próbálja a Meta megismertetni azt, hogyan tudjuk „megnehezíteni” az adatmegadás folyamatát, így pedig növelni az érdeklődők minőségét.

Látható, hogy a funkciókban tulajdonképpen újdonság nincs, az alap, manuális beállításnál is mindent elérünk. Mégis ha valaki még nem ismeri elég mélyen a Lead hirdetéseket, segítségére lehetnek ezek a sablonok.

Van viszont egy fontos elem, amiről nem szabad elfeledkeznünk: bár a rendszer behúzza az adatkezelési tájékoztatónk linkjét (ha volt korábbi űrlapunk), de annak tartalmáért, illetve az űrlap egyéb jogi nyilatkozataiért, és a különböző hozzájárulások helyes kialakításáért mi felelünk.

Attól, hogy a sablonban nincsenek egyéni jognyilatkozatok, mindenképpen meg kell vizsgálni, hogy van-e rá szükség, hiszen a begyűjtött adatok akkor lesznek jogszerűek, ha gondoskodunk erről is. Szóval akár sablonnal, akár manuálisan hozzuk létre az űrlapjainkat, erre a részre mindenképpen figyeljünk oda!

Mindenesetre a Lead hirdetések ezekkel a funkciókkal ismét jobbak lettek egy kicsit, tekintve a hatékonyságukat, még jobban érdemes őket használni. Ha kérdéseid vannak azzal kapcsolatban, hogy mire kell figyelni a beállításuknál, hogyan segíthetik ezek az üzleti folyamataidat és mit kezdj az adatvédelemmel, csatlakozz a Liftup Social Media Hubhoz, ott egy teljes képzés mellett rengeteg lead hirdetéssel, adatbázis építéssel foglalkozó esettanulmány vár rád egy külön gyűjteményben.
Ne habozz, csatlakozz itt! 😉