Egyre több Facebook oldalunkon jelenik meg az a felület, ahol a hirdetési korláthoz kapcsolódó beállításokat végezhetjük el.
A hirdetési korlát azt jelenti, hogy egyszerre maximum mennyi hirdetés futhat egy oldalhoz kapcsolódóan a korábbi hirdetésköltségek alapján. Itt látod a részleteket, de a legtöbb Facebook oldalnál ez 250 lesz. Ennek áttekintését és beállítását biztosítja az Ad limit felület, amit a Facebook oldaladról érhetsz el. Mutatom miről van szó:
Ahogy láthatod, a bal oldalon ki tudod választani, melyik Facebook oldaladat szeretnéd kezelni, a jobb oldal tetején látszik, hogy mennyi áll még rendelkezésedre a keretből (és azt is, hogy 2021 márciusában élesedik a rendszer).
A lényeg a jobb alsó blokk, ahol be tudod állítani, hogy melyik partner mennyi kerettel gazdálkodhat, ha esetleg több partner, illetve hirdetési fiók is hirdet ugyanannak a Facebook oldalnak a nevében.
Mert a rendszer lényege ez: a keret nem a hirdetési fiókokhoz, vagy a Vállalkozáskezelőkhöz kapcsolódik, hanem a Facebook oldalakhoz.
Jelent problémát a korlát?
Ahogy írtam, a legtöbb Facebook oldal egyszerre 250-nél kedvesebb hirdetést futtathat majd, mivel havi 100.000 dollárnál kevesebbet költ a legtöbb hirdető. Ez sokaknak egyáltalán nem lesz gond, mert 250 kreatív tényleg nem kevés.
Ettől függetlenül sokaknak kell, másoknak pedig érdemes lesz változtatni a hirdetési stratégiájukon, többek között a bevezetendő korlátnak köszönhetően. Ha érdekel hogyan érdemes Neked változtatni, jelentkezz Facebook és Instagram Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan képzésünkre, ahol többek között erről is lesz szó!