- Használj valamiféle sürgetési technikát
Az egyik legrégebben használt marketing fogás éreztetni a közönséggel, hogy ha lemarad, kimarad. Ehhez remekül alkalmazhatóak a sztorikban a visszaszámláló megoldások. Engedélyezzük az ajánlat mellé az emlékeztető kérését, így aki feliratkozik erre, értesítést kap a határidő közeledtével.
2. Használd a sztorik Highlight kiemelését előre eltervezett stratégia mentén
A Highlight az a része a fiókodnak, ahol rögzítheted azokat a sztorikat, amelyek 24 óra elteltével eltűnnének. Mégpedig tematikusan! 😊 Tehát, ha ehhez egy jól megtervezett stratégiát használsz, akkor ezek az amúgy eltűnő sztorik nagyon is hasznosak lehetnek ebben a formában. Tippek highlight témákra: Rólunk, Hol vagyunk, Vélemények, Promóciók, IGTV. Ajánlott egységes grafikát is készíteni a highlight témákhoz, úgy még inkább segítenek bizalmat építeni a nézőkben.
3. Nyereményjáték véleményekért cserébe
Bátoríthatod a felhasználókat, hogy jelöljenek meg téged pozitív vélemény kíséretében a saját sztorijukban kisorsolandó nyereményért cserébe. Ezeket el is mentheted a korábban már létrehozott Vélemények higlight részbe, így később is hasznodra válnak.
4. Mutasd meg a sztoriban is, hogy limitált az ajánlatod
Akár terméket, akár szolgáltatást képviselsz, limitáld az ajánlatodat és ezt jelenítsd meg képileg is. Ez a klasszikus marketingfogás Instagram esetében is működik. Sokkal népszerűbb lesz az ajánlatod, ha melléteszel egy mennyiségi korlátot: pl. már csak 10 hely maradt, már csak 50 db termék van készleten stb. Arra viszont mindenképpen ügyelj, hogy csak valós mennyiségi korlátokat használj, hogy hiteles maradhass követőid számára!
5. Kérdések megválaszolása élő adásban
Remek lehetőség kapcsolatba lépni követőiddel! Tegyék ki a sztoriba egy kérdezési lehetőséget, hogy így forduljanak hozzád egy-egy adott témában. Majd, ha lejárt a határidő, akkor egy élő adásban megválaszolhatod a beérkezett kérdéseket. Figyelj, ha az élő adás és a kérdések posztolása között már több, mint 24 óra eltelt, akkor nem fog megjelenni a kérdések gomb az élő adás felületén!