Akár egyszerű iFrame oldallal, akár engedélyt kérő kisalkalmazással, akár komplex, igazán virulens, alkalmazással kezeled is a promóciódat, ne feledd időnként kommunikálni!
(Mert ugye azt már nem kell ismételgetni, hogy mindenképpen alkalmazásban szabad csak nyereményjátékot futtatni a Facebookon?)
Vagyis írj róla néha egy-egy bejegyzést!
Legalább egy linket rakj fel, ami arra a fülre mutat, amelyiken közvetlenül el tudják érni a rajongóid.
Talán banálisnak tűnik az ötlet, de elmondom miért van szükség erre.
A rajongóid nem egyszerre Facebookoznak, így lehet, hogy éppen nem találkoztak az alkalmazásoddal vagy a nyereményjátékoddal akkor, amikor először megosztottad. A Facebook oldaladat csak úgy a maguk örömére főleg ritkán látogatják.
De az is lehet, hogy egyszer már találkoztak vele, talán még látták ismerőseiknél is, de még sem volt elég ez az egy-két impulzus ahhoz, hogy rávedd őket a részvételre.
Éppen ezért érdemes kommunikálni viszonylag gyakran és több szempontból.
Egyszer mutasd be a például a nyereményt, egyszer írj a szabályokról. Ha verseny van, ahol a résztvevőknek kell feltölteni valamit, akkor publikáld időnként azt, amit ők feltöltenek. Máskor válaszolj bejegyzésben is a feltett kérdésekre…
Szóval a kommunikáció lehetősége szinte végtelen, ráadásul így nem kell feltétlenül ugyanazt az egy mondatot ismételgetned minden másnap.
Ha nem „reklámozod” rendesen az oldalad
Ha nem emlékezteted a rajongókat rendszeresen, akkor azt tapasztalod, hogy a használók száma és a használat intenzitása fokozatosan csökken. Így:
Ha viszont rendszeresen kommunikálsz, akkor a látogatók hullámokban újra és újra visszatérnek, mint itt:
Mit gondolsz, megéri rendszeresen kommunikálni? 🙂
Azon, hogy milyen sűrűn kommunikálod az alkalmazásod, a nyereményjátékod gyakran a sikerességed múlhat. Szóval kommunikáld ezt is rendszeresen!
Ha tetszett a cikk, nyomj egy lájkot és egy pluszegyet, ha pedig ötleted, kérdésed van, nyugodtan oszd meg a hozzászólások között itt, vagy Facebook oldalunkon!