Az érkező oldal (fül, tab, stb.) egy olyan Facebook megoldás, amelyikkel azokat a látogatókat fogadhatod, akik még nem követik az oldaladat, akik még nem nyomták meg a tetszik gombot.
Nekik fel lehet kínálni egy egyedi oldalt (mint pl. ez a karácsonyi), amelyik máshogy néz ki, és ami arra ösztönöz általában, hogy minél előbb nyomják meg a tetszik gombot a látogatók.
A Socialbakers felmérése szerint azok az oldalak, amik használnak egyedi érkező oldalt gyorsabban növekednek, például a divat szektorban 38%-os volt a különbség átlagban a mérések szerint. Nem kevés, ezek után valószínűleg mindenkinek érdemes lesz elgondolkodni az ilyen egyedi érkező oldalakon.
Facebook érkező oldal készítése
Mi kell ahhoz, hogy egy egyedi oldalra tudd irányítani a látogatóidat az első alkalommal?
Először is kell egy egyedi érkező oldal, aminek létrehozásáról itt találsz videót.
Másodszor pedig be kell állítanod az oldalad adminisztrációs felületén azt, hogy mi legyen az alapértelmezett fül.
Ezt az oldal szerkesztésénél, az engedélyek kezelése blokkban teheted meg.
Itt válaszd ki, hogy az alapértelmezett fül az az egyedi arculattal és meggyőző érvekkel ellátott FBML oldal legyen, amit azért hoztál létre, hogy a látogatókat ösztönözd például a tetszik gomb megnyomására vagy egy játékban való részvételre.