Szűcs Gergővel több, mint egy órán keresztül beszélgettünk a live-okkal kapcsolatos csalódásokról és ami ennél fontosabb: azokról a tippekről, amiktől a liveok működhetnek üzleti környezetben.
Az előző cikkben a csalódásokat és kételyeket nézhetted meg, most viszont a tippekről lesz szó. De persze az eredeti videóban ennél sokkal több van, érdemes azt is végignézni. 🙂
Nincs most időd megnézni a videót?
Kattints a következő gombra, és Messengerben küldünk Neked emlékeztetőt, nehogy lemaradj a legfontosabb információkról!
A videóban persze több izgalmas dolgot elemzünk ki, de a lényeg, felsorolásszerűen a következő:
- Legyen célja a live-nak! Követőket szeretnénk gyűjteni?
A meglevő követőknek szeretnénk pluszt akár egy zárt csoportban? Eladni szeretnénk a live-ban? Egy új csatornát szeretnénk bevezetni? Pl. Instagramra vinni a Facebook követőket? - Legyen előkészítés!
Csináljunk eseményt, emlékeztessük az embereket hírlevélben vagy Messengeren,. - Legyen megtervezve az adásmenet
Mint az iskolában: bevezetés, tárgyaláls, befejezés. De ennél persze pontosabban: találjuk ki nagyjából, mi fog történni, és hogyan oldjuk meg, hogy ne legyenek üresjáratok. - Műsort kell csinálni!
Csak azért mert videó, és live, nem fogják végignézni. Adjunk értéket, például exkluzivitást, legyen vendég, különleges helyszín. Bármi, amiért érdemes megnézni a videót akár élőben, akár később. - Ki kell találni, hogyan aktivizáljuk az embereket menet közben
Az élő adás akkor lesz sikeres, ha be tudjuk vonni a nézóket. Ez megtörténhet akár már az előkészítés során, de közben is figyelni kell arra, hogy legyenek aktivizáló elemek. - Fel kell készülni a komenetek kezelésére menet közben
Emlékeztetni magunkat, hogy néha beolvassuk a kommenteket, de úgy, hogy ez ne zavarja meg az adásmenetet. - Legyen utóélete a live-nak
A videós tartalom drága. Akér élőben, akár felvételre készül.
Akkor tudjuk belőle a legtöbbet kihozni, ha az élő adás után reklámozzuk, eljuttatjuk a célcsoporthoz, terjesztjük, több tartalmat gyártunk belőle.
Ennél persze sokkal több van a videóban, ebben a vágottban is és az eredetiben is.
Nézd meg most, vagy ha nincs időd, kérj emlékeztetőt Messengeren! 😉
Ehhez csak a következő gombra kell kattintanod.