Fontos hiányt pótolt a Meta a Lead hirdetéseknél: végre e-mail-ben is kaphatunk értesítést azokról, akik Facebook vagy Instagram hirdetés űrlapjában iratkoztak fel. De vigyázz, van kockázat!
Hogyan töltsd le a feliratkozód adatait a lead hirdetésknél?
Eddig erre a kérdésre az volt a leggyakoribb válasz, hogy a hirdetésnél, a Lead centerben vagy az Űrlaptárban tudod letölteni az adatokat CSV formátumban. De sokan szerettek volna közvetlenül e-mail-eket kapni, ami végre elérkezett sok hirdetési fiókba.

Csupán annyit kell tenni, hogy az űrlap beállítása után megadod azt, hogy kinek és melyik napokon küldjön a Meta e-mailben egy CSV fájlt a feliratkozókról.
Így már a következő módokon tudod megkapni a feliratkozó adatokat:
- E-mail értesítés
- Hirdetéskezelőben, a hirdetés mellől
- Business Suite, Lead Center
- Business Suite, Űrlaptár
- CRM rendszer export
Örülünk, hogy ilyen sok lehetőség van!
De…
Vigyázz, hol osztod meg a feliratkozód adatait!
Amikor feliratkozik valaki hozzád Facebookon vagy Instagramon egy űrlapon keresztül, mindig kényes pont az adatvédelem.

Hiszen az egy dolog, hogy hozzád iratkoznak fel, de miközben hozzájutsz az adataikhoz, vajon hány szereplővel osztod meg? Egy CRM rendszerrel? Egy olyan automatizáló platformmal, mint a Zapier vagy Make.com? Esetleg ha e-mailben kapod a Gmail e-mail címedre, akkor a Google-lel?
Nagyon fontos: ha Lead hirdetéseket használsz, akkor a folyamatok jó felépítése mellett figyelj oda az adatvédelemre is! Ha valami nem világos egyeztess egy adatvédelmi szakemberrel! Hiszen mit érsz a jó kis adatokkal, ha utána támadhatóvá válsz?
Ezért van az, hogy a Lead hirdetéssel foglalkozó képzésünkön a marketing mellett részletesen tárgyaljuk az adatvédelmi opciókat is. Ha érdekel, irány a Hub és csatlakozz!