A sitelinkek hasznosak a hirdetéseknél, hiszen feltűnőbb a hirdetés, több helyre tudod vinni az embereket egy hirdetésből, ráadásul meggyőzőbb is lehet, amikor több információt kapnak a felhasználók.
Most tovább javult a sitelinkek megjelenése, ugyanis mindegyikhez saját logót tölthetünk fel, vagy ha nem teszünk így, akkor a Meta hirdetési rendszere keres egyedi képeket a belinkelt weboldalakon. (Tehát érdemes inkább sajátot feltölteni, mert néha nem jól választ a Meta a weboldalunkról.)
Így három verziója jelenhet meg a sitelinkeknek a hirdetésekben:
- csak címke
- címke, kicsi képpel
- nagy képen szövegvedvény
A sitelinknél használható képnek legalább 300×300 pixelesnek kell lenni és érdemes négyzetes formátumot választani. Mivel a nagy kép verzióban a képre kerül rá a szöveg, érdemes olyan képet választani, aminek az alja sötétebb. Bár ilyenkor kap egy átmenetes sötét hátteret a szöveg, sokkal jobban olvashatóbb a felirat, ha sötét a kép.
Hol és mikor jelennek meg a sitelinkek?
A Facebook hírfolyamon, mobilon látszanak a sitelinkek, más felületeken (egyelőre) még nem.
Érdemes használni?
A Meta adatai szerint 4.5%-kal jobb eredményt hoznak azok a hirdetések, amik használnak sitelinket. De ez még valószínűleg akkor készült, amikor nem volt ez a látványosabb verzió, így akár ennél is jobb eredményre is számíthatunk.
Mindenképpen érdemes tesztelni.