A flexibilis hirdetési formátum nagyon fontos előrelépés a Meta hirdetéseknél, hiszen ennek segítségével 10 képet, illetve videót tudunk feltölteni, amiből aztán személyre szabottan választ a rendszer.
Most ezt emelték a következő szintre, hiszen egy hirdetésen belül 3 kreatív csoportot is létrehozhatunk, bennük 10-10 formátummal.
Ebben sokkal több van, mint ami elsőre látszik, ugyanis így nem csak a hirdetés optimalizálás lehet még személyre szabottabb, hanem még az Advantage+ optimalizálás szempontjából is fontosabb lehet.
Hogyan működik?
Amikor kiválasztod a flexibilis kreatívot a hirdetés szinten (a hirdetéssorozatban ne kapcsold be a Dinamikus kreatívot ), és feltöltötted a képeket, videókat, szövegeket, kattints az „Add group” gombra, amivel megkapod mégegyszer a feltöltési lehetőséget.
De nem csak kreatívokat tudsz feltölteni, hanem akár új linket is, és pontosan ezért kifejezetten érdekes ez a lehetőség.
Ugyanis az AI alapú (advantage+) megoldások akkor fognak igazán hatékonyan működni, ha heti szinten legalább 50 konverziód van hirdetéssorozatonként.
Viszont nehéz ezt sokszor hozni egy termékcsoporttal. De itt akár három csoportot is használhatunk, ebből pedig akár a szükséges konverzió is könnyebben összejöhet az optimalizáláshoz.
Ráadásul megoldhatja azt a kérdést is, hogy hogyan hirdessünk pár terméket ugyanannak a célcsoportnak?
Hiszen itt ugyanannak a célcsoportnak három terméket 10-10 kreatívval hirdethetünk meg, az AI pedig segíthet az optimalizálásban.
Apró, de sok lehetőséget rejtő újdonság. Nálatok megjelent? Próbáltátok már?