A közelmúltban a LinkedIn több olyan megoldást is bemutatott, ami abban segít, hogyan tudjuk a forgalmat a weboldalunkra, vagy éppen a hírlevelünkbe terelni.
Külső link a profilon
A profilodon, a bemutatkozásod alá tudsz rakni egy kiemelt linket, aminél a feliratot is testre szabhatod. Így ide akár hírlevél feliratkozást, akár egy fontos blogbejegyzést, videót, eseményt is be tudsz linkelni.
Nem ez fogja a legtöbb forgalmat hozni, de azért hasznos, de ha összehangolod a headline-nal, könnyen hatékonnyá teheted.
Link fotón és videón
Ez a megoldás már sokkal nagyobb forgalomterelésre is képes, ugyanis a már közvetlenül fotóra és videóra is rakhatunk linket. (Nem kell a feltétlenül a szokásos „link az első kommentben” módszert használni 🙂 )
Így a LinkedIn feedben megjelenő képek és videók elég sztori szerű megjelenést kaphatnak, főleg, ha a linken kívül további feliratokat, matricákat rakunk rájuk.