Akik régebb óta hirdetnek Facebook-on vagy Instagram-on, azok nagyobb eséllyel találkoztak már hirdetési fiók tiltással fizetési probléma miatt. Igen kellemetlen tud lenni, ha futnak a kampányaink, majd mondjuk hétvégén hirtelen leáll az összes. Ilyenkor kétségbeesve keressük az okokat, és ha munkaidőn kívül történt az eset, akkor még a bankunkkal sem tudunk egyeztetni a megoldást illetően.
Összegyűjtöttük azokat a tényezőket, melyekre mindenképpen érdemes odafigyelni aktív hirdetési fiók esetében:
- Legyen elegendő fedezet a kártyádon a lebonyolított tranzakciókhoz.
- Állíts be tartalék fizetési módot is a fiókhoz.
- A kártyához tartozzon CVV kód is – ez a háromjegyű kód a kártya hátoldalán, vagy négyjegyű a kártya elején.
- A kártyád ne legyen túl sok fiókhoz beállítva fizetési módnak, mert ezt korlátozza a Facebook.
- Ügyelj a kártyád limitbeállításaira is, ha szükséges állítsd be a fiókodnál, hogy kisebb összegenként terheljen, állítsd alacsonyabbra a számlázási küszöbértéket.
- Figyeld a bankkártyád érvényességi dátumát, hogy időben tudj fizetési módot változtatni a lejárat előtt.
Ha ezekre figyelünk, és időben reagálunk a szükséges változtatásokra, akkor nem történhet meg, hogy leállnak a kampányaink fizetési problémák miatt. Ha megoldhatatlannak tűnő problémába ütközöl a fizetési beállítások kapcsán, akkor pedig IDE tudsz írni a Facebook-nak segítéségért! 😊