Ha aktívan kommunikálsz közösségi média csatornáidon, akkor van négy olyan trend, amit akkor is érdemes követned, ha elégedett vagy az eredményeiddel.
- Használj több videót a kommunikációdban
A videós bejegyzéseknek egyre nagyobb az elérése Facebookon, használd ki Te is ezt az előnyt! Arányaiban a videós és az élő videós tartalmakból használd a legtöbbet, ezek után következzenek a képes posztok, majd legvégül a csak szöveges tartalmak. Fontos, hogy mindegyik videóban szerepeljen cselekvésre ösztönző felhívás.
2. Sztori, sztori, sztori
Ragadj meg még több figyelmet, vonzz be új követőket a sztorikkal! Facebookon és Instagramon is használd ezt a formátumot. A sztoriba szánt kommunikációk során ne felejtsd a 9:16-os képarányt! Használd a sztorikhoz az interakciókat elősegítő elemeket (pl. szavazás) a bevonódás, elköteleződés növeléséhez.
3. Chatbot, messenger botok
Egyre inkább haladunk abba az irányba, amikor már magánbeszélgetést folytathatunk egy-egy márkával. Ahogyan a chatbotok terjednek, egyre nagyobb is az igény a felhasználók részéről, hogy ilyen formában is kapcsolatba kerüljenek egy céggel, márkával. Van sok dobozos megoldás is (pl. Manychat, Chatfuel stb.) a kezdeti lépésekhez, de ha egyedi igények mutatkoznak, érdemes egy számunkra egyedileg fejlesztett változatot használnunk.
4. Építs saját közösséget
A Facebook csoportok használatával könnyebben és hatékonyabban tudsz kommunikálni egy szűkebb, azonos érdeklődési körrel rendelkező közönséghez. Ha még nincs a vállalkozásodhoz, termékedhez vagy szolgáltatáshoz köthető saját Facebook csoportod, mindenképpen ajánlott létrehoznod egyet. Kapcsold hozzá Facebook oldaladhoz és építs saját közösséget. Szükséged van néhány inspiráló és hasznos ötletre? Jelentkezz Facebook Marketing Restart előadásunkra, ahol segítünk újra beindítani a közösségi marketingedet!