Bekerült a Keresés/Felfedezés részhez a Bolt opció, így mostantól még könnyebben tudjuk az Instagramot is üzleti céljaink elérésére használni. Az Instagram célja, hogy a felhasználók az applikáción belül is elérhessék kedvenc termékeiket. A felhasználó profilja és márkakövetései alapján ajánlja fel a termékeket.
Ez egy olyan lehetőség a cégeknek, amit kár lenne kihagyni. Az idei évben még inkább előtérbe került és fellendült az online kereskedelem, és további fejlődés, fejlesztések várhatóak ezen a területen. Egy újabb felület, ahol megmutathatjuk a termékeinket potenciális ügyfeleinknek. Ráadásul az Instagram felhasználók – mivel főleg szórakozás céljából használják a felületet – másképp viszonyulnak egy-egy termékmegjelenítéshez görgetés közben, sokkal befogadóbbak a releváns termékajánlatokra, mint más platformokon. Ha megjelöljük termékünket egy népszerű bejegyzésben, sokkal könnyebben juthatunk el vásárlóinkhoz. A felhasználók listázni tudják a számukra kedvelt márkák termékeit, érdeklődésüknek megfelelő termékekkel találkoznak a felületen.
A tervek szerint az Instagram azt szeretné, hogy a Bolt közvetlenül a főmenüből is elérhető legyen hamarosan.
Már egy szűk felhasználói csoportban folynak is a tesztek a platformon belüli közvetlen vásárlási lehetőségekre. Ilyen például a leírásba helyezhető bolt link is.
A következő lépcső már az applikáción belüli, könnyített fizetés lehet. Amerikában már el is indult a Facebook Pay, amiről már mi is írtunk – ez szintén ebbe az irányba mutató újítás.
Ezek az online vásárlást elősegítő fejlesztések a koronavírus járvány hatására felerősödtek. Az emberek egyre inkább keresik az online lehetőségeket, szemben a hagyományos boltokkal szemben. Előrejelzések szerint ez a trend tovább fog erősödni az év második felében is.
Az Instagram eddig is követte a legfrissebb trendeket, és a felhasználói igénylik is ezeket a fejlesztéseket. Szóval, aki eddig még nem látta meg az üzleti lehetőséget az Instagramban, most még újragondolhatja az eddigi stratégiáját! 😊Amennyiben már aktívan használjátok üzleti célra is az Instagramot, akkor hozzatok ki belőle még többet Instagram Hirdetések videótréningünkkel, ahol megosztjuk veletek, hogyan tudjátok a leghatékonyabban elérni potenciális ügyfeleiteket.