A Facebook hirdetésben keresi azokat a sikersztorikat, amik a COVID-19 kapcsán kialakult járványhelyzethez kapcsolódnak.
„Keressük azokat a COVID-19-járvánnyal kapcsolatos történeteket a különböző vállalkozásokról, amelyeket bemutathatunk a Facebook for Business webhelyén, marketingkampányaiban és rendezvényein”
Írják a bevezetőben, majd bemutatnak egy történetet arról, ahogy egy futóklub tagjai gyógyszereket vittek időseknek a járvány alatt.
Nyilván ehhez hasonló történeteket várnak, bár valószínűleg azokat a példákat is szívesen fogadják, amikben vállalkozások azt írják le, hogyan változtattak az üzletmenetükön, a kommunikációjukon, és ezt hogyan támogatták a Facebook megoldásai.
„Mesélj nekünk magadról és arról, hogy miként használod fel a Facebookot, hogy átlendítsd vállalkozásod vagy szervezeted a COVID-19-járvány időszakán, és fenntartsd az ellenálló képességét.”
Ha a bezártság alatt változtatták a marketingeden, a kommunikációdon, és ehhez használtad a Facebook megoldásait, mindenképpen jelentkezz, hiszen a saját marketingükben fogják bemutatni a kiválasztott cégeket, ez pedig jó lehetőség mindenkinek, aki bekerül a programba. Persze a jelentkezés előtt alaposan olvasd el a feltételeket is az oldalon és a linkeken!