Tegnap este mutatta be a Facebook az aktuális számait a 2019-es harmadik negyedéves tőzsdei jelentésében. Ebből szemezgettem.
A Facebookot egyedül 1,63 milliárd ember használja naponta legalább egyszer, havonta pedig 2,45 milliárd. A Facebook nagyobb platformjainak együtt (Facebook+Instagram+Messenger+Whatsapp) pedig 2,8 milliárd felhasználója van.
Érdekes látni, hogy a felhasználói számokban a Cambridge Analyticával induló botránysorozatnak, illetve a GDPR élesedésének környékén lezajló tisztulásnak mintha már nyoma sem lenne. Újra töretlen a növekedés a Facebookon minden régióban. Sajnos azt nem derül ki, hogy mi történik az egyes korcsoportokon belül.
Kiderült az is, hogy most már 140 milliónál több cég, nagyobbrészt kisvállalkozás használja a Facebookot világszerte. Érdekesség, hogy már 35.000 ember felel a közösségi platformnál a biztonságért.
Olvasva a számokat azon gondolkodtam, vajon miért futtatnak még egyáltalán hirdetéseket az asztali verzióban, miután a mobil hirdetésekből származó bevétel elérte a 94%-os arányt. Azért ez egy szép növekedés.
A végére pedig nézzünk meg pár diát!