Sok probléma van, de szerintem kettő kiemelkedik.
Az egyik, a Facebook maga.
A Facebook, amit még mindig sokan a közösségi marketinggel tesznek egyenlővé. Sok cégnek ez az egyetlen közösségi felület, amit marketing célokra használnak. Ilyenkor ha a Facebookkal bármi gond van (márpedig van elég), akkor azt a cég megérzi az üzleti eredményein. Hiszen a csökkenő organikus elérés, az emelkedő hirdetési költség, a folyamatosan változó felület is egyre nagyobb kihívásokat jelent.
Kérdés: hogyan tudjuk ilyen körülmények között az üzleti eredményeinket a Facebookon támogatni.
A másik probléma a számtalan közösségi platform és a bennük rejlő kimeríthetetlen lehetőség.
Hiszen a Facebook mellett érdemes lenne használni Messengert, Instagramot, YouTube-ot, LinkedIn-t, van akinek Pinterestet.
Viszont ezek nem helyettesítik a Facebookot. De jól kiegészítik. Nem ugyanazok az emberek, nem ugyanúgy használják ezeket, nem is annyian és nem is annyi ideig. Még is egyre nagyobb lehetőséget rejtenek üzletileg.
Éppen ezért jó lenne marketingezni ezeken a felületeken is, de hogyan válasszunk, és hogyan termetsünk rá elég erőforrást?
Erre a két kérdésre fogsz választ kapni a Produktív Közösségi Marketing Tréningen.
Gyere el, és megtudod, mire, és hogyan érdemes használni a Facebookot 2019-ben és 2020-ban.
Plusz megismered, hogyan tudod a markeringet olyan produktivitással használni, hogy több platformon hatékonyan tudjál jelen lenni!
Jelentkezz most, és a nap végére tele leszel olyan ötletekkel, amivel a következő szintre tudod emelni a közösségi marketinged! A hatékonyságot és az eredményességet egyaránt.